Magsår!!

Ursch, måste bara skriva av mig lite...börjar få magsår snart så som jag oroar mig! Borde väl egentligen vara världens gladaste just nu men bara för att ja är så rädd för allt hela tiden så kan jag inte njuta!

Tre dagar kvar tills jag fyller år, alltså tre dagar kvar tills vi åker på våran efterlängtade bröllopsresa!!!!
Ska bli så fantastiskt att få mysa i värmen och bada i havet en hel vecka med min underbara man <3
Längtar tills man kliver av planet och känner doften av utlandet, de är något speciellt :D
Men de är ju de där me planet, inget roligt alls att sitta i en plåtburk med flera tusen liter bensin! Men Jonas ska hålla om mig har han sagt så vi löser nog de ändå :) Kan inte förstå att jag älskade att flyga när ja va liten, satt alltid vid fönstret och tittade ut vid start och landning...Ursh vad läskigt!!!

Men vi tar oss lite champagne frukost på flygplatsen så de lugnar ju nerverna lite får ja hoppas :p

Det som är ännu värre för både mig och Jonas är att vi ska vara utan våran prinsessa så länge! Vi kommer längta ihjäl oss ju! Har ju trots allt världens snällaste, sötaste, vackraste och goaste dotter i hela vida världen så de är inte lätt att slita sig från henne <3

Nej, ni får ja återgå till packningen, hållet på i flera timmar nu men hur ja än gör så får jag med mig fööör mycke!

Ha de bäst alla som orkade läsa mitt klagoinlägg!


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0