Nu gäller det =)

Herregud, det är den här vecka allt händer!!
Är så nervös, inte för själva vigseln utan för att allt annat ska klaffa, väder, matleveranser och det västa utav allt-tårtan kan välta när personalen ska ta fram den!!
Haha ja sån är jag :p Är ju svårt att bli nervös då jag vet att Jonas verkligen älskar mig över allt annat på denna jord-förutom Milicia då för hon betyder ju allt för oss båda =)

Sen är ja faktiskt lite orolig för vad tärnorna och marshalkerna har hittat på...inser ju att dom har massa hemligheter för oss-inte okej! Trodde ju verligen att jag skulle ha koll på allt som händer på vårt bröllop men tydligen så planerar dom massa grejer bakom ryggen :/Haha jag som trodde att det var över nu när möhippan och svensesan varit...hmm återstår och se :p

Idag ska ja ha bestämt mig vad jag vill ha för brudbukett-och det är inte det lättaste kan ja erkänna! Ska dit om någon timme och trots att ja funderat i flara veckor har ja fortfarande inte bestämt mig! Sen ska ja hämta upp massa grejer som ja beställt i olika affärer...hoppas bara det slutar regna snart så man kna ta en lång promenad samtidigt =)

Helgen har varit helt kanon, på tal om något annat haha :p
Haft myskväll med Jonas och mathilda-kollat på "Hur många lingon finns det i världen" Som förövrigt gjorde så att ja storgrina och tårarna bara sprutade!! Sen har min älskade far varit här...och han hade då med sig våran bröllopspresent :D Och även min "extra klänning" tills på lördag...måste ha en extra hängandes någonstans utifall att något skulle hända med min brudklänning...för har ja inget extra med mig så lovar ja att ja får kaffe överallt eller något sådant :p Så nu har ja fått en vit fin klänning utav han-en likadan som ja hade på balen =)

Och söndagen så hade vi bara en riktigt go dag tillsammans...först lekte vi med lillan och gjorde iordning lite saker sen åkte vi ut till jonas mor & far =) Då passade jag & ålsklingen på att åka ut med båten HELT ENSAMA =) Gud vad ja hade längtat efter det! Så himla skönt att bara få åka dit och vara lite barnsliga och "leka" med båten ett par timmar, körde as fort i höga vågor och sen så la vi oss bara och guppade och lätt vinden föra båten dit den ville =) Finns inget mer romantiskt än att ligga där en solig dag och bara hålla om varandra och titta upp på molnen och bara va och prata om massa roliga grejer ♥ Sen så klart så tog vi årets första(!) fisketur oxå...kändes välbehövligt att få kasta lite o koppla av i all stress som är runt omkring...och tro det eller ej-men telefonen ringde bara 2 gånger dom timmarna :D

Sen avslutades allt med att vi tog upp båda båtarna :( Usch det är det ultimata tecknet på att sommaren är slut! Men för at tkompencera det så grillade vi på kvällen där ute med Jonas familj-så himla mysigt-och gott som f*n va det!!

Nej nu måste ja börja med alla måsten ja ska ha fått gjort idag...som sagt så är det sjukt mycket nu som ska förberedas-om 5 dagar ska ALLT vara klart =)

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0