Fantastiska tid!

Njuter av varje dag som går...älskar verkligen min tillvaro för tillfället ♥

Har fullt upp med mitt nya företag, mina underbara vänner och min gudomligt kärleksfulla familj...varje dag händer något nytt, särskillt veckan som varit då ja inte hunnit göra något annat än att vara med vänner...dessutom har ja fått reda på en underbar grej...är så himla lycklig!!

Imorse så såg ja för första gången de 2 nya tänderna i Milicias lilla mun :p Så nu har hon 4 tänder och snart fyller hon 1 år...tror hon passerat gränsen från bebis nu så ja måste sluta kalla henne för "min bebis"...hmm svårt att inse...men sen så är ja så himla glad att hon blivit stor oxå för det finns ju inget mer givande än att busa med Milica och komunicera med henne...så himla roligt att hon förstår, tänker och visar oss saker hela tiden =)

Sen får ja bara säga att alla kan sluta och tjöta om våran bröllopsresa...den gör vi när vi känner att vi vill åka iväg-är inte roligt när alla tjötar och dessutom när vetskapen är att milicia inte kommer följa med...därför har vi skjutit upp den ett tag till...Men som svar till alla så KOMMER VI ÅKA och vi har redan bestämt vart så ni kan vara lugna :p

Nu måste ja göra lite nytta...ska planera 3 kalas för lillan de 2 kommande veckorna och så ska ja och tjejerna åka till ullared imorgon, kommer bli trevligt =)


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0