Ohhh happy day!

Känns sjukt bra just nu =)
Har kommit till en ny punkt i min verksamhet som gjort att ja fått andra bonusförmåner, större sådana, plus att jag alldeles snart kan åka runt i en sprillans ny och betald bil =) Åh så ja längtar!!
Dessutom har jag beställt min första sminkväska-jippi!! Så nu har jag en helt egen trolly så ja kan ha partyn när jag vill plus att ja kan hjälpa andra att komma igång =) Åh vad glad jag är...livet kan inte se så mycket ljusare ut än vad det gör nu =D
Sen att ja har haft väldens sötaste Emelie här hemma nästan hela dan idag gör det hela mycket roligare-som ja har saknat henne! Härligt att bara vara i hennes närhet =)
Nu ska ja ta tag i min älskade man som somnat här brevid mig i soffan...stackarn va helt slut efter jobbet idag....och så hade vi svärfar här på middag i eftermiddags...han är ju gräsänkling den här veckan så det är bara roligt att kunna ställa upp med något =) Finns ju inget tråkigare att laga mat till sig själv...
Saknar förövrigt min bästaste Sebbe!! Måste ses snart!!!!

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0