Vilken elak mamma jag är...

Haha fy fasen vilken elak mamma Milicia har!
Världens sötaste lilla tjej är vad hon är  just nu. Efter att jonas lekt o busat en hel del med henne så gick han upp och duscha och satte henne breved mig här i soffan...och helt plötsligt så rycker hon bara till....då har hon somnat!
Haha stackars tjej, istället för att lägga henne ner så hämta ja kameran och filma henne ist...kunde knappt hålla mig för skratt när hon nicka till åt alla möjliga håll så fort ögonen slöts =)

Helgen har varit helt tokig...blev som sagt kidnappad i fredags med ögonbindel och öronproppar av min bror och mathilda som satte mig i bilen och vela bort mig totalt....tillslut så leder som in mig någonstans och tar av mig ögonbindeln pch då innen på Köket resturang o bar så sitter dom sötaste flickorna jag känner =)
Sandra, Jennie, Malin, mathilda och Pernilla hade gjort ett bra jobb som lurat mig totalt =) Blev iaf en mysig middag, med massa drinkar och så fick vi tårta av resturangen oxå-snällt va =)

Efter middagen så drog jag, mathilda o malin vidare till Lidköping...va gött taggad på att gå ut så vi åkte till Stadt...men vad vi missade och inte tänkte på med våra alkohliserade hjärnor va att det va 18 års gräns! Så efter att vi kommit in, dansat 2 minuter och svept varsin drink så gick vi igen :p Värdlens snabbaste krogrunda va? =)
Blev iaf så att vi tillslut hamnade på en fest i en lokal under bion i stan som giovanni och kiko to med oss till.
Va verkligen super trevligt att träffa gamla vänner, klasskompiar och en och annan konstig människa :p
Blev en del tjöt och skvaller med många som undra vart jag tagit vägen (va ju trotsallt 2008 ja va ute i lidköping sist) och så kunde man ju inte undgå dansgolvet =D Super skönt att skaka loss lite...dock hade ja typ glömt av hur man gör! Haha...

När vi åkte hem så åkte vi till Shell för lite nattamat till mig o mathilda, malin hade ju däckat :p
Så efter livliga skratt och vingliga ben så gjorde vi bort oss rätt gött där inne...och det va så härligt! Skönt att kunna skratta åt sig själv ibland =) Vet dock inte om ja vågar skriva ut vad Mathilda sa lite väl högt till han i kassan? Eller jo det kanske ja gör ändå :p
"Penitrera korven!" Haha låter säkert as töntigt men gud vad kul det va då...ni skulle sätt blicken...haha och blicken när vi sa att det va någon som försökte sno drickorna va inte dålig dne heller....haha vi måste varit dom jobbigaste kunderna någonsin =)

Lördagen startades med huvudvärk så det skrek om det! Kröp nästan ner för trappan...haha men de va
det värt :p Tyvärr fick ja inte tycka synd om mig själv nedsjunken i soffan utan det var bara att laga mat och sne hoppa in i duschen och sen göra sig färdig för jonas mammas 50 fest. Den va på Casa i nossebro som dom hade "hyrt" eller vad man säger..är jonas systers kille som äger stället så dom fick ju det gratis...va iaf massa fint pynt och god mat...och masssor av roliga lekar och tävlingar. Kunde inte förstå vart dom fått all fantasi ifrån...fick massa insperation till någon fest  i framtiden =) Blev en sen natt där med så efter middagen och paketöppningen så hämtade min bror lillan så hon fick sova för natten lugnt och skönt hemma i sin säng <:)

Söndagen va väldigt seg måste ja säga...dock så ville Milicia bara leka så man fick ju ställa upp såklart =) Hon har blivit så duktig...sitter helt själv och sjunger så fint :p
Sen klockan fem så fick bror min ställa upp som barnvakt igen...då åkte ja o jonas på årsmöte med vår bostadsrättsförening. Och det va det nog det tråkigaste vi gjort på lääänge! Fattade knappt något av det dom sa...va ju så många "vuxen" ord och ekonomiska termer m.m Och vi kunde knappt hålla oss för skratt då ordföranden hela tiden klappade och slog med klubban i bordet efter varje beslut vi tog haha
Kvällen avslutades med att vi köpte med oss chips och annat gott som vi kröp ner med i sängen och kollade på film =) Älskar våra ensama stunder då Lillprinsessan sover så söt brevid i sin söta säng :D

Idag har ja krånglat och krånglat med att hitta ett hotell till min och Jonas årliga lilla weekend...Varit så ledsen för ja hittade ett för några veckor sen som hade det perfekta utbudet med spa behandlingar, 3 rätters middag och avstånd till havet...men just den veckan vi ska dit så är det inte möjligt att boka de paketena så efter lite om och men så tog ja det hotellet ändå och bokade vid 15 tiden idag...men när jonas kom hem så ville han att vi skulle avboka det och ta ett annat som ligger i varberg istället för falkenberg...och det kommer bli kanon =) Hotellet hete något med Asia spa hotell eller något...verkade väldigt mordernt och fint, med spa anlägning, massa olika pooler, bastu i alla des former, resturanger, 200m till havet och 400 m till centrum gatan m.m Så nu ska jag kolla vad man kan göra för roligt i varberg, förutom att gå till varbergs fästning eller vad det heter...Längtar redan!

Nu har vi just ätit lax och fixat med lite grejer inför veckan. Fyller ju år imorgon så vi ska ha lite kalas och sådant i veckan =) Nu ska vi kolla på Skilda Världar...har bara 8 avsnitt kvar av första boxen =)
Tre kronor betade vi ju av asa snabbt och nu ligger dom boxarna bara här o sammlar damm..borde kanske sälja dem?

Jaja nu ska ja mysa med min framtida man ;)

(Har tyvärr inga bilder sne helgen då ja inte fick med mig kameran...får väl se om dom andra tjejerna skickar över något i veckan ;p)

♥Sötaste flickan i världen♥

Lämna ett spår
Postat av: Jennie, Livet, vardagen och Familjen!

gött att ni hittade något annat kul att göra i Lidköping då, 18 kanske inte är så roligt, känner väl inte så många kanske ;P



Ha de bra så ses vi! :) pussss <3

2011-05-16 @ 21:31:42
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0