Sol, underbara sol!

Herregud vad skönt väder det är ute!
Älskar det verkligen...finns väl inget bättre än att vara utomhus i trädgården och att promenera
runt och visa Milicia massa saker...så kul att hon är med så mycket oc verkligen är intresserad av allt =)

I fredags så åkte jag, mathilda och min bror Ronny till Borås och åt först lunch med våran syster på ett litet fik...åt seriöst världens godaste soppa då!! Mmmmså gottigott! Efter det så åkte vi till salongen och greja med mitt år...och eftersom det tog så lång tid så hann vi inte att shoppa på knalleland...hade tänkt köpa mig ett par byxor, tofsar, solhatt till lillan och diverse andra saker till henne...men får ta det en annan gång ist...

I helgen har vi varit och hälsat på min kära far och hans familj nere på Tjörn...så himla mysigt. Önskar nästan att man bodde där...men sen samtidigt skulle jag vilja bo mitt inne i Göteborg...men ändå helt ödsligt ute på landet...haha ja jag har många viljor som oftast inte går ihop. :p
Så var det ju bland annat med mitt hår nu när jag var hos frisören i fredags =) haha så ja satt nästan och grät och samtidigt skrev jag-vad väntar du på? klipp då!!
Hhaha ja hade som sagt lite mixade känslor just då :p Men jag är iaf nöjd med slutresultatet =) KLippte av det en bra bit så nu har jag bara till axlarna, väldigt stripigt klippt nertill och så slängde ja in röda slinor...Men det va frisören som tyckte att ja skulle passa i det...själv hade ja väl inte valt rött (som tur är ser det mer brunt ut) för det är lite "billigt" om ja får säga så...tycker iof att det är snyggt om man har en viss nyans och i hela håret-då kan det vara riktigt sexigt på vissa =)

Hur som helst så var vi som sagt på tjörn i lördags och grillade, hoppa studsmatta, hjälpte pappa med sina 2 cadilac bilar m.m, och sen på kvällen åkte vi till göteborg och åt middag med Jonas familj som firade deras massa som fyllde 50 igår...super mysigt! Va på en lite gullig grekisk resturang...och sne så tog vi en låååång promenad i götebors stads kärna och strosade omkring...så jäkla fint där! Måste verkligen åka dit i sommar och gå omkring en heldag...och då passar det väl utmärkt med en privat guidetur av Sebbe som bor där =)

I går så såg vi att Milicia har fått sin första tand!!
Världens sötaste lilla tand kan jag lova <3
Är ju inte konstigt att hon varit väldigt ledsen och grinig de sista 2 kvällarna...Men hon har varit så duktig ändå..på råga på att hon haft öroninflamation och allt...som gick över i fredags som tur är...är ju hemskt att dom små ska behöva ha ont överhuvudtaget...
Men nu är hon allt en pigg liten donna som ligge rpå golvet och sprattlar och skrattar
åt sig själv...haha ser så roligt ut!



Inte hunnit tömma kameran så ni får 2 gamla bilder :p

Lämna ett spår
Postat av: Jennie, Livet, vardagen och Familjen!

sv: Hahah de va en kompis i skolan som visade mig den, jag höll på att skratta ihjäl mig! ;D

2011-05-13 @ 15:23:13
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0