Mamm mamm ma!

Idag har älskade Milicia sagt sitt första ord!!!
Gud vad stolt jag blev =) Satt och kollad epå tv imorse när jag bad henne att vara lite tystare för det va intressant på tv...men då från ingenstans sa hon MAMMA! Klockrent och tydligt :p Blev så chokad så ja satte mig på golvet med henne för att verkligen kolla...och då låg hon
och sjöng glatt "Mamm Mamm Ma" ♥
Trodde inte dom kunde "prata" när dom är strax över 6 månader så ja ringde min syster för att se när hennes sa sitt första ord...och det han jag knappt säga innan hon sa-jag hör henne ju!! Hon säger mamma :D
Nu går det knappt att få tyst på henne...haha Jonas lekar hela tiden med prinsessan och säger "Pappa pappa pappa paaap, du ska säga pappa" Men hon vägrar lyssna :p Min morsgris ;p

Igår va min älskade vän Emelie här...så kul att träffas igen! Kändes som det va en evighet sen...typ 5-6  veckor är inte okej att vara ifrån varandra :p Tjöta om allt möjligt, drack massa kaffe och tog en väldigt annorlunda sväng till affären hahah-snurrigare än snurrigast ibland :p

Dagen idag har flyttit på i rask takt med 2,5 km löpning i morse...
-Förstår inte varför jag inte klarar 5 km längre :(...?
Sen åt ja en redig frukost, och milicia kasta i sig sin gröt som hon älskar =)
Sen gick vi över till grannen och satte in de sista av hennes löshår...blev riktigt snyggt. Får se imorgon när hon varit hos frissan och klippt till det =)
Sen kom Ewe och hennes lille goa Elliot =) Super kul att träffa dom igen...och ja är så glad att ja gråtit glädje tårar för hennes skull idag...jippi! Är så avis så jag spricker!!
Hennes mor hämtade dom och då undra hon om jag kunde sätta in löshår på henne med?!
Börjar undra om ja har startat en liten mini salong uppe i vårt extra rum den sista tiden...har klippt mathilda, satt in löshår på malin, snart (kanske) på ewes mamma och färga emelie och noppra hennes ögonbryn med igår kväll...
Och nästa månad så ska ja göra en balfrisyr och en bröllopsfrisyr (?!)
Haha jätte kul att folk tycker att det blir bra men det känns ändå konstigt :p


Efter hon åkt så har ja städat...de tråkiga diskandet och tvättmaskninerna bvara men ändå :p
Sen så gjorde ja världens godaste mat idag...tog det ja hade hemma och gjorde en grej jag inte gjort tidigare...och Jonas tyckte det blev toppen!! Och det är de ända betyget ja behöver för att göra om det =)
Alltid kul att testa något nytt! =D

Gulligaste minen i världen.

Gubben i lådan :p


Lämna ett spår
Postat av: Andrine

hahaha jaa men visst är det härligt när orden börjar komma?? :) fast jag vet det kan bli lite väl när man hör orden 34875934857348969 ggr på en dag... hihihiii.. Här är det bara bra, trötter men det ska man väl va i mitt tillstånd... :P

2011-05-20 @ 13:45:26
URL: http://andrineljungsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0