Hipp hipp hurra!

Hipp hipp hurra pp min egna dag! Och min älskade storebrors oxå såklart :p
Han blir hela 30 år till dagen i ära...gubbe...eller en vuxen ungdom? Tål att funderas på :P

Har ännu inte fått några presenter...förutom världens gulligaste lapp av älsklingen...tycker om när han är så romantiskt och söt =)
Sen så har jag väl ändå fått den bästa presenten någonsin...eller vad man ska kalla det...ingen present direkt men igår kväll när jag rensade i garderoben så kom jag i 4 par av mina gamla jeans!! Jippi!!
Och det är inte enst strech tyg....hahaha så jävla glad att ja hoppade i sängen och jonas tyckte ja var allmänt jobbig och bara skrattade åt mig :p
Så nu är det bara något snygghets kilo kvar och jag är i topptrim igen =)

Nej nu ska ja o bror min dricka kaffe...eller jag dricker te :p

Bye bye mjukisbyxor och leggins...hej älskade jeans =)
(Gammal bild)

Lämna ett spår
Postat av: Jennie, Livet, vardagen och Familjen!

wiie va roligt att du kommer i dina gamla jeans! Sa ju att du skulle de ;)

Grattis igen! <3

puss

2011-05-17 @ 17:56:17
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0