Helgen <3

(Stor risk för ett ego inlägg)

Fan vad jag älskar mitt liv just nu!!!

Kan inte med ord beskriva hur underbar helg jag haft! Eller snarare den senaste veckan...
Har insett (ännu en gång) att jag har den bästa pojkvännen i världen, snällaste lilla flickan någon kan få...och de absolut bästa och mest omtänksamma vännerna som finns! Ni är toppen på alla sett och vis ♥


Har verkligen haft de bästa födelsedagsfirandet på många år!
Inte nog med alla fina presenter, pengar,spel, täcken, kuddar, lotter och otaliga blombuketer och blomsterbud så har jag blivit kidnappad av de bästa tjejkompisarna som finns...dock fattades det 2 (sanna och emelie) som fick förhinder...men kvällen va super ändå...Och i fredags så sa älsklingen helt plötsligt när jag sitter i trädgårdslandet medans han håller på o häner upp Milicias första gunga i trädet att jag skulle in o duscha! Haha vad faan tänkte jag...är ja så äcklig?
Men det va lite mer i åtanke än så...så efter att ja duschat och gjort mig fin så kom min käre bror och hämtade oss 2 för att åka någonstans...och jag blev gött paff då han släppte av oss på stationen! Då började jag ana att det inte va bio som jonas sa att vi skulle på :p
Så helt plötsligt sitter (står på tåget, va helt knökat med folk) vi på tåget för första gången på snart 2 år!
Insåg att det va bra länge sen då ja blev lite åksjuk haha :p
Men det roliga va (ännu en varning för mitt ego) att jag verkligen kände mig som den snyggaste
tjejen i världen =) Inte för att ja hade gjort iordning mig super mycket...men lockat hår, svart pennkjol, transparent linne och svart kavaj-toppat med mina snyggaste klackskor gjorde att killarna tittade endel och jonas blev lite sotis nästan...fast på ett bra sett :p
Sen när vi hoppade av tåget så tog vi oss bort till en söt liten grekisk resturang vid älven...med så himla god mat!! Trodde jag skulle kunna äta ihjäl mig-om det hade varit större portioner vill säga. För det ända negativa va att man fick så sjukt lite mat för sjukt mycket pengar-hade glömt av vad ett resturangbesök kan kosta :p
Men den där ungsbakade laxen med vitvinsåsen sitter fortfarande kvar i hjärnan på mig =)
Efter att vi ätit gott så gick vi ut och satte oss på deras uteservering (självklart i solnedgången!) och drack vin! Satt i en skön soffa under en filt och mös hur länge som helst!
Allt va så himla romantiskt! Jonas pratade massor om åren som gått tillsammans (har träffads i 5 år i sommar), hur mycket han tycker om mig och om hur snygg jag va-ni som känner honom vet att han INTE pratar om känslor särskillt ofta...och det är inte ofta han säger sådant...men däremot är han ofta väldigt kramsjuk så jag kan leva med det ;) Men just då när vi satt i soffan på uteserveringen så insåg jag hur mycket jag älskar honom, vill vara med honom och göra vår familj ännu större =)

Efter ytterligare ett par glas vin hade solen gått ner och då blev det kallt...så vi styrde våra steg mot stationen igen...och jag va så nöjd med kvällen och längtade hem till min dotter...men istället för att gå på tåget så gick vi förbi...och då visade det sig att vi skullle till bowlingen =) Så efter att jonas tagit någon öl och jag tog bara en smirnoff och lite snaks så va det dax att börja spela...och då dök Svante och hans elin upp så vi spelade tillsammans =) Super kul.....blev dock lite sur när jonas slog mig med enbart 21 poäng då ja sa att jag skulle vinna! Hihi...



Sen kom skjutsen och hämtade oss och körde oss till Mc donalds av alla ställen...brukar avsky det stället men lite alcohol gör att det mesta går ner :p Efter det åkte vi hem och möte vår prinsessa som sov så gott...och snäll som hon är så fick vi även en sovmorgon på lördagen =)
Efter att vi legat i sängen en bra stund masade vi oss upp o gjorde oss i ordning för att ta en dag på ikea...och där gick vi och plockade till oss en hel del roliga grejer...men mest saker till lillan såklart =) Hon fick bland annat en helt ny säng, sängkläder i mängder, madrass, täcke, kudde, och lite leksaker =) Och hon tyckte det va jättekul att titta på alla saker och människor och "prata" med allt =)
När vi kom hem så skruvade vi upp den nya lampan till hallen-är ju lite petig och måste ha 2 likadana lapmor i varje rum :p Kvällen avslutades med massa mys i soffan och sängen med gottigheter ;)

Söndagen inledes med kalas för mig och min älskade farfar och pappa var hedersgäster =) Tycker så mycket om dem! Och dom andra som va här med såklart men dom betyder något alldeles särskillt  för mig!




Efter ett ego inlägg som det här så vill jag bara tacka alla som finns i mitt liv och gör det så
underbart att gå upp varje morgon!











Lämna ett spår
Postat av: Andrine

Jaa du nu är det ca 8 veckor kvar tills bäbben är beräknad.. men det känns som det kan bli lite tidigare... :) vi är så förväntansfulla nu så.. :)

2011-05-23 @ 16:41:53
URL: http://andrineljungsberg.blogg.se/
Postat av: Coquina

Härligt =) Ny tävling på min matblogg så kika gärna in där om du gillar smycken =)

2011-05-24 @ 11:11:13
URL: http://coquina.blogg.se/
Postat av: Lilla H

du verkar ha haft en riktigt toppendag! vad roligt!

2011-05-24 @ 11:41:30
URL: http://haleyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0