Ångest...

Usch sitter här och har ångest...en rejäll sådan också :(
Är väl inget allvarligt men jag ska till frisören imorgon och jag vet inte vad jag vill göra med håret!!
Blä säger jag bara...Jonas tycker ja ska bli ljusare och klippa upp det i nacken, ha långt i fram, plus att ha en lugg...men jag måste ändå kunna sätta upp håret m.m.m.m.
Ja det är ju inte så lätt att behaga honom haha :p
Är ju inte så lätt att ha långt och kort hår samtidigt :p

Själv så känner ja för att ha långt hår nu i sommar-älskar ju att locka, fläta, och göra olika frisyrer...och sen klippa av det i höst...Men samtidigt vill ja ha det kort i sommar så man inte behöver greja med håret varje dag....
Ja och luggen då? Lång, sid bena, mittbena, eller spara ut så det inte längre finns någon lugg?

Som ni kanske msrker så har jag inte en anning!! Får nog bli fria händer frisören får imorgon :p


Olika färger...och några olika luggar och benor...men i stort sett ganska lika...
Något nytt hitåt tack!!!

Sista tiden har vi ju som sagt haft massor att göra...har grejat i trädgården, varit på grillfest hos sandra, haft "halv års kalas" för lillan, handlat och shoppat med min bror ch lillan i alingsås, haft städdag med vår förening (då vann vi en super söt grästrimmer-just vad vi hade tänkt köpa!) haft bror min på besök, grillat massor, fiskat, fikat masssor,
myst med mathilda som tror att hon bor här :)
Ja sen har vi gått promenader, haft "filmkvällar" då vi börjat titta på Skilda världar eftersom vi kollat klart på Tre kronor...

Sen har tyvärr min lilla prinsessa fått dubbelsidig öroninflamation :( Tycker så synd om henne...så det 2 sista dagarna har hon inte lämnat mitt knä många minuter totalt...har till och med suttit med henne i knät och sovit....gör ju allt för att hon ska må bra <3
Blir bara så arg på vården i Sverige! Jag ringde första dagen då jag förstod att det inte va vanlig feber och sa att jag trodde att det var öroninflamation i ena örat...men dom nekade bara och sa att det troligen va "tre dagars febern" som små barn kan få eller något annat som vi inte behövde komma in för...men dagen efter så ringde ja igen och va lie lätt irriterad och krävde att få en tid på vårdcentralen och vi va inte max 4 minuter innan vi fick gå igen och dom fick skämmas då dom sa att hon hade Dubbelsidig öroninflamation :(
Hon är äntligen börjat må bättre men det går trögt eftersom hon vägrar ta medicinen...har försökt lura i henne på flera olika vis med saft, vatten, välling, i spruta, tesked,flaska m.m men inget går... Får se om ja kan komma på något annat sett...för hon måste bli frisk snart! Avskyr att se mitt barn må dåligt :(

Om hon mår bra på lördag så ska vi åka till min far på tjörn och mysa och få massa presenter tydligen =) Och på kvällen så ska vi till göteborg och gå ut på resturang och fira Jonas mamma som fyller 50 år =) Ser verkligen ifram emot det =)
Igår så va vi förresten på casa i nossebro och planerade jonas mammas överraskningsfest vi ska ha nästa helg...haha kommer bli as häftigt tror jag =)

Lämna ett spår
Postat av: Jennie, Livet, vardagen och Familjen!

stackar lilla gumman som fått öroninflammation! :( Inte lätt att vara liten och sjuk.



Jag tycker du är jättefint i alla frisyrer du haft, du passar i det mesta :) Men bild nr två tycker jag är en väldigt fin frisyr på dig :)



PUss och kram

2011-05-05 @ 23:01:36
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0