Vackert vääääder!!

Det är så förbaskat fint väder ute idag!!
Det visar 27 grader på framsidan i solväggen halv tolv på förmiddagen, så det är ju helt underbart!!
Dessutom så landade en fluga på min näsa förut...hahah i vanliga fall så blir man
ju irriterad på de men jag sken upp som en sol för då insåg jag att våren verkligen är här!!
Så jag ska snart ut och kratta i på baksidan med lillan =) Eller ska vi ta en promenad och hämta ut mitt andra paket från H&M? Hmmm....hinner nog med båda innan älsklingen kommer hem =)

Veckan har som vanligt gått väldigt fort...och mathilda har varit här och hållt mig sällskap =) Vi fixade gräsmattan och rensade lite lätt i landet på framsidan...sen åkte vi o köpte massa söta grejer till min extremt stora lerkruka som vi sen planterade så nu är det fint och vårigt där i solen =)
Vi har även hunnit med att baka och storstäda här hemma...och Madde med hennes söta lilla Leo kom på besök igår =) Han föddes 6 timmar innan Milicia och vi hade samma sköterska...så vi har en sån söt bild på barnen
från BB där dom ligger i samma säng =) Självklart tog vi massa gulliga kort igår oxå =)
När dom ade gått så knackade grannen Malin på dörren  och sa att hennes kille Linus hade bakat 2 olika pajer och att vi gärna fick vara försöks kaniner...och det va såå gott!!

Imogon ska vi fira Issa som fyller 18...shit hon va bara 13 första gången ja träffa henne hemma hos Jonas :p Tiden rullar på i en helskottans fart!!
Sen på lördag är det dax att fira min bror Joppe som blivit 15 år redan =)
Det kan ju bara betyda en grej-att jag oxå blivit gammal!! Haha

Nej nu klarar ja inte att sitta inne längre...det kliar i benen på mig :D



Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0