usch och fy fan!

Blää säger jag bara...hela våran lilla familj har varit sjuk i en veckas tid nu =(
Jag o jonas har drabbats av feber o illamående men klarat oss relativt bra ändå...men
sen är han ju som sagt en karl så man fick passa upp honom l
ite extra med mat, glass, korsordstidningar m.m hihi...

Men nu är det han som är så gullig o sköter lillan medans jag ligger och
huttrar under ett täcke i soffan.

Sen så ska vi verkligen inte klaga för lillan har varit super dålig, särskillt i lördags...usch då gjorde mitt mamma hjärta väldigt ont! Va så svårt att se henne ligga ner i nästan 40 graders feber och inte vara sig själv...nästan helt apatisk :( Så det blev en sväng till sjukhuset i borås i lördagskväll men som tur va så sa dom att vi hade gjort helt rätt och att hon trotsallt inte drabbats av vätskebrist...så efter lite undersökningar så fick vi åka hem och ta hand om våran prinsessa i lugn och ro...
Vet inte om man överdrev men det var första gången hon va sjuk överhuvudtaget så både jag och jonas va på super spän hela tiden...usch det vill jag aldrig mer vara med om men tyvärr kommer det väl hända en massa gånger framöver....Huvudsaken är att hon mår bra nu <3

En väldigt trött men frisk liten donna <3

Så det är därför jag inte uppdaterat något för det finns inte så mycket att säga om den sista tiden...förutom att det ändå har varit väldigt mysigt att ha hela familjen samlad i flera dagar och det ända vi gjort är att ha kollat på mängder med filmer, ätit massa skräp som man gör när man är dålig,legat i sängen och löst korsord-och ja det är kanske "tant" varning men det är så mysigt att bara krypa upp i jonas famn och ligga där och bara tänka tillsammans...vilket kan resultera i massa roliga lösningar när man kör fast hahaha :p Sen är vi ju rätt allmänbildade så oftast blir det ju bra =)

Idag är hon iaf såhär glad igen =)


Sen över till något skrattretande :p


Fick nyss ett samtal från en kär vän till mig...och jag blev inte förvånad över att hon berätta att hon oxå har blivit påhoppad av ragatan nu. Men sen vet ja att hon blev lättad av att äntligen få säg ifrån för det har hon velat göra länge...för hon är en vän som inte vill se sina vänner bli trampade på-och det uppskattas från många håll!
Det som händer är bara i hennes huvud... och det är väl tur det för annars hade vår värld
sett väldigt skrämande ut!!
Vi älskar dig och stöttar dig nu när du blivit smittad av "svininfluensan" =)

Lämna ett spår
Postat av: Anonym

hahaha tack hjärtat :P jag men guuuuud va bra man mår ändå :) och jag ska banne mig t6a hand om alla mina vänner!! Thats my job <3

2011-03-04 @ 09:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0