Söndagsmys!

Ja helgen har som vanligt flygit förbi :p Inget ovanligt alltså :p

Fredagsen spenderades ute i trädgården med Jonas och Milicia där vi flyttade määäängder med stenar och gjorde iordning rabatterna lite så dom dom är snygga tills det är dax att plantera =)
På kvällen så blev det släktkalas ute o Onunga för att fira Isabells 18årsdag och det var i vanlig ordning trevligt och väldigt god mat =D
Lördagen startades tidigt med att göra oss iordning för kalas nr 2 och de för att fira min bror som blivit 15 år...så det blev en sväng till lidköping...och jag insåg när jag kom dit att det fortfarande "känns som hemma" på något underligt vis...får nog bli en "mini semester" dit i sommar och ta husvagnen till campingen eller något =)
Efter den urgoa smörgåstårtan bar det iväg för att byta bil så jonas tog mathildas och åkte hem för att greja det sista här hemma och vi åkte till Sanna och lilla Lexi och sandra =)
Mös massor och luktade på den lilla lilla bebis-himmelriket!! De har verkligen sanna o mattias lyckats med!
Och dum som ja är så har jag nog lovat min lilla fia att att hon ska få fiskar haha...Hon blev helt till sig och nästintill galen då hon fick "leka" med fiskarna hos sanna...min söta skratt bebis!!

Efter det blev det även ett "snabb besök" hos emelie i hennes nya lägenhet men vi blev kvar
lite väl länge... men det va allt kul att tjöta lite skit oss tjejer emellan :p Och tindra är ju lika go som vanligt såklart!! =D

På vägen hem så åkte ja o matihlda för att köpa pizza...så vi ringde o beställde o dom va så snälla att dom väntade kvar efter stängning för att vi skulle få äta...och dessutom så behövde/ fick vi inte betala något!! Haha kändes riktigt dumt men det va väl snällt utav honom :p

Idag gick vi upp tidigt (trodde vi), tills vi fattade att det var idag man skulle vrida fram klockan så då va ju klockan redan 10 när vi slog upp våra ögon :p Men vi har ändå hunnit med att fixa iordning cyklarna och tagit en cykeltur till affären, lagat mat (mathilda var kocken idag och det va heeeeeeelt underbart!), badat lillan, invigt de nya babygymmet, sorterat alla fina kläder jag fick/köpte igår m.m och snart när min sötnos kommer hem så ska vi göra vitlöksbröd och en krämig soppa som vi ska gotta ner oss i soffan med och kolla på film =) Myspys!!!





Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0