Så glad!

Åh idag är ja sådär extra glad!!
Antaglingen beror det på att en vän till mig troligen kommer få barn inom det närmsta dygnet...är så exalterad för hennes skull...trodde inte jag skulle reagera så starkt men det gjorde jag =)
Kan kanske bero på att jag vet hur underbart det är, finns inget bättre i världen
än att bli en familj ♥ Och dom är ju så underbara människor och efter allt dom fått stå ut med så förtjänar dom verkligen sann lycka!
Sen på något konstigt vis så glömmer man ju av all smärta och allt elände som innebär vid en förlossning men det är ju inget jämfört vad man får i gengälld =D


Sen så blev vi våldgstade i morse av jonas underbara farmor, alltid lika kul att träffa henne. Och efter det blev vi överbjudna på en fika hos grannen Malin...härligt med att ha så unga och trevliga grannar =)

I veckan har vi mest gjort det vanliga, lekt o busat med lillan, smakat på massa goda pureér jag gjort och så har vi upptäckt hur kul det kan vara att leka med sina egna fötter =) Så himla härligt att höra prinsessan leka så att hon skrattar så högt och hjärtligt ♥

Som ni kan se på bild nr 2 så sover till och med lillan med fötterna i vädret efter att ha somnat ifrån leken med sina fötter =D


Mathilda har självfallet varit här och lekt med oss =) Hon va så snäll och följde med när ja hämtade upp emelie på flygplatsen i måndags...hihi va lite roliga o tänkte skricka högljudt och fota som tokar medans vi ville vifta med en skyllt med emelies namn på...dock kom vi på idén lite sent o mia o emelie kom ut lite för fort :p Tur va väl det egentligen hahaha :p

I tisdags så följde mathilda även med på vattengympa och vi va så arga efteråt för det skulle ju vara så himla jobbigt m.m men vi kände inget överhuvudtaget....så vi åkte o köpte chips som vi åt tillsammans med ett gals vin och spelade yatsy o målade naglarna på kvällen...det va ju trotsallt intrenationella kvinnodagen hihi :p
Sen höll ja på o glömma att vi åkte på en
trip till tidaholm i söndags då jag köpte mig en crosstrainer :p
Tänkte träna upp min kondition lite för den är rätt kass alltså :p
Och resan dit gick ju bra för då va gps:en okej...men helt plötsligt ballar den ur oc ville gå över till "promenad läge" så vi kom in på små skogsvägar bland annat och hemvägen ska vi inte enst tala om :p Haha men kul hade vi iallafall och det är ju huvudsaken =)
I går så va ja o Lindblom på våran lilla älsklingsträningspass Aqua Bike igen =) As kul som vanligt och något som jag verkligen ser fram emot varje gång...tyvärr så kan vi inte nästa vecka så det är hela 2 veckor
till nästa tillfälle =(
Ikväll kommer gustav hit o umgås lite...får se vad vi hittar på...dom ville ha våfflor så jag
får väl ställa upp göra några till oss ;p

Imorgon ska älsklingen åka och titta på 3 bilar så vi får hålla tummarna på att han hittar någon som han gillar-han är nämligen otroligt kräsen!! Så medans han är borta så får jag sällskap av älskade Sandra som ville komma hit o gosa lite...sen så kommer troligen emelie hit efter att hon hämtat tindra på dagis...va en evighet sen ja träffade den lilla sessan så det ska bli kul =)

Nej nu måste ja ta tag i att plocka iordning i stora rummet...lillan kan redan stöka ner med alla sina leksaker =D
Får avsluta med att önska Sanna lycka till de närmsta nu med allt hon har framför sig ♥


Jonas söta farmor =)


Satt och solade i söndags på framsidan...va 20,6 grader där i solen =)

Lämna ett spår
Postat av: Jennie, Livet, vardagen och Familjen!

nämen haha bild nr 2 va ju bara för söt! :) hon är allt ett litet charmtroll lilla Milicia! :)

2011-03-10 @ 22:01:42
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Ida Thorsell

Ja verkligen är allt värt för att få en liten bebis <3 Ja jag kanske också borde kolla upp de där, men samtidigt skulle jag aldrig våga föda normalt igen, skulle inte ens prova :P så nästa bebis blir planerat snitt :)

Kram :)

2011-03-12 @ 07:12:57
URL: http://februarymum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0