Helt skackis i kroppen!

Nu är jag lite skackis i mina ben ärligt talat :p Har spruningt 1,1 mil på mindre än ett dygn nu :)
Igår kväll sprang jag 5 km och idag tog jag 6 km non stop =)
Visst det kanske inte är så jäkla långt men det är iaf bra för att ha så dålig kondition som jag har, så jag är stolt =) Särskillt eftersom det ökar stadigt i längd och tid =) Konstigt nog så känner jag redan en liten släng av abstinens om jag inte springe rnågot en dag...är såå jäkla skönt när man är klar =)

Igår så fick jag finbesök av sandra =) Så mysigt att bara sitta och prata gammla minnen och skratta tillsammans =) Sen så bakade vi kärleksmums oxå som blev väldigt goda =) Och självklart så skickade jag med en låda till simon oxå som gärna ville smaka på vårat underverk haha =) Sen blev det även endel planering inför nästa helg/vecka då jonas är uppe i Åre med jonnet...usch kommer bli så otroligt tomt utan honom i nästan 5 hela dygn :/ Inget kul allst!
Men sandra tänkte komma och ha en myskväll med matlagning och så ska hon få designa sitt egna smycke som jag ska göra åt henne...kommer nog bli coolt tror jag =)

Men efter att hon åkt så fick jag ett samtal av min syster som undra om jag ville ha VIPbiljetter till en tillställning hon ska ha nästa vecka och självklart så tog jag gladligen emot erbjudandet =) Sen att jag fick ta med så många jag ville är ju ett plus för då kan ju vårat Gold Team dra dit tillsammans...tyvärr kommer ju inte Sanna kunna följa med nu när hon kommer få en bebis denna helgen men det kommer ju fler tillfällen som tur är <3
Iaf så ska vi på en tjejkväll på ett ställe i Borås där vi kommer få bli staylade, dricka champange,
få goodie bag´s från bland annat gina tricot, gå på en modevisning och sen drar nattklubben igång...så kul kommer det bli, särskillt med de goa tjejerna...hoppas hoppas bara att Emelie nu kan ordna att hon kan följa med för då blir det hon, jag, Sandra o Mathilda o hoppningsvis Jennie med =)
Det som är det allra bästa är att det är helt gratis för oss :D


Nej nu ska ja hoppa ini duschen och sen göra någon god mat, det är ju trotsallt Lördags mys idag :D

♥Hon är det bästa ♥

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0