Fredag

Vilken vecka det har varit...fullt upp som vanligt :p

För det första få måste jag be om ursäkt att bloggen ser
lite konstig ut, den är under uppbyggnad med ny design :)

Imåndags så åkte jag, lillan och mathilda till borås tidigt som fasen för
att göra min undersökning på SÄS sjukhus...
Och dom trodde jag skulle få svar senst idag angående svaren.
Ärligt talat vet jag inte vad jag hoppas på att det ska visa....att jag kan
föda normalt nästa gång eller om det kommer få bli planerat kejasarsnitt :/
Dom tror nämligen att jag kanske är för liten i höften för att föda normalt...känns snopet isf för man vill ju uppleva en förlossning på något konstigt vis...men sen samtigit är det gött att göra ett kejsarsnitt (eftersom jag redan har gjort ett) så "nöjesfälletet" inte drabbas haha :p
Skämt och sido så är det inte så jävla kul o göra kejsarsnitt heller för det
gör så in i h*lvetes ont efteråt :/
Jaja vi får se vad det visar och ta saken som den kommer då!

Sen efter sjukhusbesöket så åkte vi till syrrans salong o köpte en ny hajkam och ett nytt pulver till håret...tyvärr sålde som inte "Dust it" längre så ja fick testa ett nytt
märke som heter "Maria Nilan" och jag säger bara WOW! Så himla bra det va!
Så fin kornigt och lätt att applecera och styla håret! Så jag är grymt nöjd!
Ett tips till alla som vill ha lite mer volym i håret =)
Efter salongen så åkte vi till självfallet till knalleland =) Haha jag har nog aldrig varit i borås utan att ha hoppat in o shoppat lite :p (bortsett från när milicia komm till världen då :p )
Så jag fick köpt nya nagellack, en as snygg bh en vårjacka till
mig och en super söt ballongvårjacka till min prinsessa =)

Tisdagen så va en riktig mysdag med Jonas, blev lite romantisk middag här hemma och en söt film och massssssa pussar!! Sen hade vi ju självklart våran vanliga "tjejkväll" när desperat går =)
Haha han kommer tilloch med ihåg namnet på alla vilket inte enst ja gjorde nu när säsongen började igen :p Sen kom vi till den mindre roliga biten och det va att hjälpa
honom att packa inför hans resa :(

Onsdagen så överraskade jonas mig med att komma hem halv 2 istället för halv 5 =)
Han kunde inte hålla sig borta längre eftersom han hade fått lite "seperationsångest" eftersom han skulle åka samma kväll :p så söt han är! Så efter att vi gosat lite så slängde vi på oss oömma kläder och skruvade upp musiken och gick ut och tvättade bilen tillsammans alla 3 =)
Och då fick grannarna (som vi delar uppfart med) också ett ryck så medans killarna tog varsin öl och skrubba bilarna så fixade jag och malin våra trädgårdar...va väldigt kul faktiskt.
Skönt att ha grannar som är jämn gammla och oxå har barn =)
Sen va det ju inte fyskam att det va grymt varmt i luften...hade riktiga vårkänslor!!

Igår så åkte ja till sandra på förmiddagen efter att jag hade
sprungit (som ja gjort alla andra morgonar oxå) och duschast...så vi blev kvar hos
sandra i flera timmar och hon bjöd på så go mat som vanligt!!
Sen så kom även Sanna med hennes söta lilla prinsessa Lexi! Herregud vad liten och skör hon va...började nästan gråta när jag knappt kände att ja hade henne i famnen...det värsta är att det skillde bara 15 g på milica och lexi när min lilla tjej va så liten men det kommer jag inte ihåg :(
vad tiden går fort!!!
Sen hämtade ja upp min älskade bror Sam som ville komma o hälsa på lite =)
Och när vi kom till vårgårda så hann vi även träffa Emelie och Tina och deras gullungar...så kul när dom blir så stora och har personligheter och kan prata!
Inte för att barn inte har personligheter som små men ni fattar vad ja menar :p
På kvällen/ natten så gjorde ja o sam asgoda piroger och kollade på film, myspys!!

Mitt söta lilla hjärta!! Lika liten som sannas är nu...ka man inte förstå =)

Idag så har jag fuskat och inte tränat men det gör inget :p
Ska till och med gotta ner oss i soffan nu och kolla på The tourist innan vi ska laga mat, igen :p
typ det ända vi gör :p Sen måste ja iväg o köpa present till farfar som har kalas imorgon =)
och så får ja ju inte missa att sticka in på systemest och köpa något gott till
förfesten imorgon innan vi ska till borås och ha tjejkväll! Kommer bli nice =)

Orkar inte lägga in bilderna från kameran så ni får ta del av en gammal bild ist :p


Saknar Jonas värme och omtänksamhet! Kom hem snart =)



Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0