Äntligen!

Äntligen är helgen över!
Första gången jag någon sin sagt så antar jag :p
Även om ja haft rikgit kul så har ja längtat enormt mycket efter min Jonas som kom hem igår kväll =)
Känndes som i början då vi bara kunde träffas på helgerna och man fått bygga upp en längtan hela veckan så när han givk av bussen igår så sprang vi lite lätt emot varandra!! Åh sikken underbar känsla att få vara i hans famn igen!! Älskar honom ortoligt mycket!!! <3

Ilördags så blev ja upp hämtad av min far och hans familj och så åkte vi tillsammans till Skövde för att fira min kär farfars 78-årsdag! Knns inte som om den gubben är så gammal :p
Va som vanligt väldigt kul att träffa faster och kusinerna oxå =) Så himla gulliga allesammans! Och Milicia har nu nya bästa vänner :p Hon har nog aldrig skrattat så mycket och så länge på en o samma gång! Hihi va kul att se =)

Sen när vi kom hem så sa det bara pang så kom ALLA samtidigt! Jag han inne mer än öppna ytterdörren innan sofia, linus och sandra o mathilda stod i min hall =) Så det fanns ingen tid för vila :p
Så jag visade Linus o sifia vart alla Milicias saker låg och vad man behövde hålla koll på och sne så sprang jag upp på övervåningen o gjorde iordning mig med tjejerna =)
Lagom till att vi skulle åka dök anneli upp och packade in oss virrpannor i bilen...och det blev minst sagt en rolig bilresa :p
Väl frame på lady´s night out på klubb X&Y så blev vi staylade i håret av frisörerna, drack lite drinkar och sen va det modevisning o dansuppvisning =) Spännande!!
Mathilda är bara för härlig och gav oss en hel del skratt den kvällen...fullast i stan kanske? Absolut!! =D
Även om kvällen gav oss massa skratt o roliga goodiebags med bra produkter m.m så ingsåg både ja o sandra att "disckotek" inte är våran grej längre...haha vi har nog blivit mer "hemma" människor så det va absolut sista gången ja va ute på ett sådant ställe på väldigt väldigt lääääänge!
Får bli spel, vin ocg grillkvällar framöver istället ;p

Sen insåg jag att det skulle bli första natten någonsin som jag inte skujlle ha lillan brevid mig då jag o mathilda delade på sängen i vårat gästrum :/ Super mysigt men gud så svårt ja hade för att somna utan min bebis =( Men ja tröstade mig själv med att hon låg i rummet brevid och va i trygga händer =) Världens snällaste barnvakter tog ju hand om henne de timmarna vi var borta =)

Söndagen spenderades i soffan med massa roliga animerade filmer...och ja thilda va nog lite bakis för vi skrattade åt med mest sämsta skämten :p haha
Sen på kvällen kom som sagt min älskling hem och det va länge sen ja var så glad över att se någon!!
(förutom varje morgon man vaknar till lillans röst såklart :p )

Sen utöver allt vi gjort så har lillan blivit fruktansvärt rastlös! Hon vill hitta på nya grejer hela tiden! Är rätt svårt att sysselsätta henne nu :p Men det är ju ändå lite roligt när man nu kan börja "leka" med henne lite mer och hon är medveteom om vad man gör =) Min sötnos sitter just nu själv på golvet inbäddad i massa filtar som skydd ifall hon skulle ramla. För det funkar ju inte att ligga ner längre, då får man allt höra ett och annat :p Hon tror nog att hon är större än hon är... Trodde hon skulle lära sig att vända sig från rygg till mage innan hon skulle kunna sitta men tji fick ja....


Milica och lilla sockersöta Lexi 4 dagar gammal <3



Min kusin och min faster <3


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0