Fullt upp!

Japp här hemma har det varit fullt upp idag...har haft sovmorgon (välbehövligt eftersom lillan har haft feber i några dagar), tränat, pussat på älsklingen när han kom hem vid 1 för att sen åka igen vid 2 med jobbet o åka gokart i Lidköping (så avis är jag!)...sen kom pernilla =) Spelade yatsy i flera timmar kändes
det som, drack te och åt daimglass-mums!
Sen kom ronny, och sen mathilda efter en stund. Planerade inför midsommar m.m...och när dom åkte så kände ja ett akut Sandra sug!
Så i ren panik ringde ja min bäste vän för att säga att jag behövde henne här...och hon kasta sig in i bilen och borde vara frame om typ 10 min =) det är sann vänskap det :p
Eller så beror det på att jag har något ja bara MÅSTE berätta för henne...mina nerver är helt seriöst en berg och dal bana idag! För nu är det bestämt...och gud så nervös jag är! Men på ett mycket bra vis såklart för ja vet att allt kommer bli toppen =) Men eftersom det inte är så vanligt och inte händer så ofta så behöver ja sandra här vid min sida =) haaha


Nej nu ska ja gosa med min lilla sjukling här hemma...hon är ju på bättringsvägen och det känns toppen =) Kan den här korta 2 dagars febern bero på att en tand är på väg upp tro? Återstår att se...

Förresten så blev vi inga miljonärer på Bingolotto igår :/
Jag, älsklingen, Mathilda och Ronny ringde som tokar på allt som gick men det är ju en ungdomsspärr eller något på den där jäkla telefonen-är ju bara pansionärer som kommer fram och vinner resor, bilar och massa pengar-vad ska dom med det till egentligen? :p
Är ju bättre om vi unga vinner och kan göra något extra roligt haha
!

nej nu måste ja kila, bråttom bråttom...nervös-svar ja!!!!


Stora starka Sandra is on her way!!



Lämna ett spår
Postat av: Emelie Lindblom

Nu blir jag ju aldrig nyfiken eller så..!! Va är det nu jag har missat? Tell me tell me..!! Har du kanske tid att färga mitt hår imorrn tro? Ähh ingen idé att ta det här, jag ringer dig imorrn.. haha

Puss på dig söting..!!

2011-06-14 @ 01:04:01
URL: http://emtin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0