Blandade känslor...

Usch och fy säger jag bara!
Trodde aldrig den här perjoden skulle komma...Livet är bra orättvist ibland...
Varför ska folk behöva dö? Vill ju ha mina nära och kära här för alltid! Snart är det iaf
över och man få glädjas för allt man minns och alla glada stunder.
Men just nu sitter man typ i en slags trans, som dom senaste dagarna me...väntar och väntar och varje gång telefonen ringer blir man helt stel och orolig :/

Kan ju iaf glädjas över min älskade prinsessa...hon är så otroligt vacker hela tiden! Och så charmig att ja nästan börjar gråta! Hon har nämligen börjat dansa! Ser så gulligt ut =) Och varje gång hon dansar så ska man helst säga "dansa dansa daaaansssa" för då börjar hon skratta så där extra gulligt...värmer mitt hjärta varje gång jag ser på henne.

Sen har ja en glad nyhet men den vill ja inte ta upp här, och särskillt inte än...Känner inte för att tänka på något roligt när läget är som det är just nu...men i sinom tid när jag smällt allt så kommer hela världen få reda på det :)

Nu tänkte ja åka till vara-som ja gjort de senaste dagarna och varit med kusinerna...känns skönt att någon är i samma sitts just nu...även om det är sorligt...



Lämna ett spår
Postat av: Jennie-tävling inne hos mig

Det låter inge vidare det jag läser här, hoppas allt är bra.



sv: Hur hammal är kameran du hade? :-)

2011-06-20 @ 21:29:33
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Coquina

Usch vad jobbigt, styrkekram till dig! Ny tävling på min matblogg där du kan vinna fina priser från Bambino till din prinsessa =)

2011-06-29 @ 13:03:13
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0