Om sanningen ska fram....

Om sanningen ska fram så trivs ja allra allra bäst när jag är hemma med min familj i lugn och ro...när man hör jonas greja med något medans jag kan stå och tjuvkika på Milicia när hon sitter och pillar på något i sin egna lilla värld...och särskillt då man kan se att hon tänker och funderar på vad det är hon ser/känner/gör...allra bäst är det då Jonas kommer och håller om mig när ja står intryckt till väggen och bara tittar på våran skatt och han viskar att vi är det finaste han har-just då-trivs jag som bäst ♥

Utöver dom stunderna så njuter ja självklart oxå men det är just då som ja önskar att tiden kunde stanna för en stund...men tyvärr kan man ju inte göra så...och helt plötsligt inser man att 5 dagar så är våran prinsessa redan 9 månader...hur gick det till(?!)

Tiden springer iväg som vanligt o sen ja skrev sist har vi grillat massor, storhandlat, haft syskondag på sjön med båten och bananen (som man dra refter båten)...så härligt ärligt talat-det är oxå ett sånt där ställe som ja trivs allra bäst på =) Sen har vi gjort massa annat som bilbingo med tjejerna, haft matlagningskurs med Jonas hihi, plockat kantareller, hälsat på Sandra & Jonas föräldrar och haft spel/vinkväll med Ronny & Mathilda...super mysigt-gillar när det händer lite grann =)

Sen så är man så uppe i det vi gör med all planering och allt fixande just nu så det är lite virrigt i huvudet på mig...tur att vi fixat en pärm med bara saker som har med det att göra så man har koll på allt...älskar check listor-dock kan ja bli lite stressad utav dem men när den är färdig är ja jämt så nöjd =D


(fortfarande inte laddat upp bilderna från kameran så ni får stå ut med en söt men gammal bild på lillan)

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0