Love

Gud vad ja ÄLSKAR fina sommardagar <3
Energien bara sprudlar och man får så mycket mer gjort...
Synd bara att det inte är så många fina dagar nu för tiden...men när dom väl kommer
så gäller det att ta tillvara på dem =)

Så idag åkte jag sandra o malin till borås & tokschoppade loss på reorna som är nu...hittade massa fint! Bland annat en as cool kjol, ett linne, två par byxor, en super fräsch
klänning som jag numera bor i, en ögonskugga, ett par klackskor till ett speciellt tillfälle, ett par tennis skor och en söt liten skjorta till lillan =)

Fanns hur mycket smycken som hellst som ja hade velat köpa om det va för några månader sen...men nu för tiden så tycker ja bara det är jobbigt att ha massa krimskrams på mig...börjar nog bli för mycket utav en vårgårda bo snart? Hihi...
Efter det så blev ja avsläppt och upphämtad av min lilla mysiga familj och då åkte vi till sävensbadplats och badade lite =) Så mysigt att sitta i vattnet med jonas o lillan och bara vara lite ensama o njuta av tillvaron lite extra :p
Sen åkte vi hem o fick besök av Ronny o tilda så vi grillade massa kött och grillspet m.m och njöt av solnedgången på baksidan med deverse goda drycker-en sommarkväll kan inte avslutas
bättre än så =)

Sista veckan har ja fasen gjort mer än vad ja gjort på flera månader känns
det som, inte en lugn sekund!
Igår skulle ja på ett info möte med några vänner som bara skulle ta max 2 timmar fram o tillbaka...men 4 och en halv timme senare så kommer ja hem helt upprymd och glad =)
Blev en helkväll med massa goa och roliga tjejer som verkligen får en på toppen humör-och känner man inte då att man bara älskar sitt jobb/hobby?!

I Lördags så va jag jonas milicia, mathilda & ronny i borås och schoppade "lite"...blev en hel del till prinsessan då faktiskt...vem kan lixom motstå att handla när alla plagg inne på cubus, hm o sådant bara kostar 20-150 kr på rean? Hur fina saker som helst ju...brukar ju vara rätt fula saker kvar när allt är nedsatt i pris men den här gången hitta ja massssor av gulliga plagg =) Till mig blev det ett par jeans, en jeans kjol, en bh och ett vanligt linne...Sen köpte Jonas en ny kostym plus en slips...sen köpte vi massa pynt m.m till våran kommande fest =>) 
När vi blev trötta i benen gick vi alla o satte oss på en gör mysig uteservering och beställde in mat, va hur varmt som helst med strålande sol(etto annat moln fanns men de va bara skönt!) Beställde bakad potatis med skagen röra (jag som avskyr sådant men inte längre tydligen?) och skulle just avnjuta den perfekta stunden då himlen bara öppnar sig och det helt plötsligt står spön i backen!! Fasen vad vi skratta, haha tur att vi hade nära till ett stort parasoll därvi fick under lillan och alla våra saker...blev gött paffa då det va det sista vi trodde skulle hända den dan :p

Imåndags så va ja i Vara och träffade min söta lillebror, tog en glas och mös i lugn o ro =) Sen så va ja även på ett jobbmöte och bestämde mig för art haka på, så nu har ja gått och skaffat jobb igen =)
Eller nja det är mer som en hobby för min del...gillar liksom själva konceptet så det är en ren fröjd att hålla på och blir super glad nu när jag vet att ja har något inbokat...Jippi! Tycker verkligen det här är skit kul, passar mig perfekt då ja älskar att träffa nya människor, vara social och att ha friheten att göra vad jag vill, och när jag vill-det finns ju inget bättre =)


Igår så gick ja upp i ottan för att möta upp pernilla, emelie & tindra =) Körde dom till flygplatsen...kändes faktiskt lite jobbigt att säga hejdå till dom när vi lämna av dom vid säkerhetskontrollen... En grej som ja blev lite "rädd" för är våran (min o jonas) kommande resa...har ju tvekat som tusan eftersom ja inte känner för att flyga överhuvudtaget...men hade ett snack med Jonas gulliga farmor och hon fick mig på andra tankar och ja såg nästan fram emot hela grejen...men ärligt talat fick ja nästan panik bara ja satte min fot inne på flygplatsen igår och då va det inte enst ja som skulle sätta mig i en flygande dödsmaskin(!) Så nu är det nog rätt kört för oss
att åka till Malta i september :(
Iaf så bestämde ja o pernilla oss för att stanna på Allum i göteborg och gå i lite affrer och äta lite frukost så tillslut kom vi ut mätta och belåtna med några kassar nyinköpta kläder =) Köpte en as snygg blå blus som ja är helt kär i, ärligt talat =) Sen blev det även ett svart linne & en korallfärgad kjol som ja tänkte ha på Jonas & Linus 25årsfest på fredag =) Kommer bli grymt kul och efter festen så drar vi ut och gör festivalen osäker :O Hihi...

Imorgon är det kalas för Min älskade pojkvän på kvällen...har köpt 2 as bra presenter till honom...vet att han kommer bli så himla glad =)
På dagen så kommer även Sandra hit en sväng för att träffa sömerskan igen, och så kommer även min far hit o ska äta tårta...det gillar vi =)

På lördag är det 50årsfest och på söndag åker jag & älsklingen
på vårna "årliga" resa ner till falkenberg =)
Dock har vi avbokat hotell nätterna nu när vi har så mycket att göra inför festen m.m så  vi
kände att det är bättre att lägga allt krut på det o så har vi ju våran resa att se fram emot i september ändå så vi klarar oss nog utan problem om vi väntar nån månad extra :p
På måndag, onsdag & torsdag så är andra grejer inbokade som ja oxå ser fram emot =)
Så ni kan ju inte räkna med att ja har tid till att sitta här i veckan :p


Lämna ett spår
Postat av: Emelie

Lilla gumman da det ar ingen dodsmaskin, vi lever och mar hur bra som helst.. ;) Jatte gulligt av er att kora oss.. Hoppas Jonas fick en bra fodelsedag.. Puss

2011-08-01 @ 15:00:52
URL: http://emtin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0