Uppdatering =)

Nu va det ett bra tag sen ja skrev något men har verkligen haft fullt upp! Det har varit en helt galen tid med massa hys...och de 2 sista dagarna har man känt sig som en gammal tant hahaha...man märker att man inte varit med på ett tag :p

sen ja skrev sist så har vi gjort massor!!!! Bland annat gjort iordning gästrummet =) Så nu är alla möbler inhandlade och uppackade i det rummet...och nu ska vi bara komma på hur vi ska sätta alla tavlor och hyllor m.m på väggarna! Så himla kul att ha ett rumt till i ordning-mathilda har ju sälvklart redan fått sova i "sitt" rum som hon säger ;p
Nästa projekt är att göra iordning vardagsrummets andra del :D Men där sitter vi lite fast än så länge för både ja o jonas vill tänka "outside the box" om man kan uttrycka sig så...inget kul att bara köpa en byrå eller liknande och ställa längst väggen...så vi får se vad vi kommer fram till.

Vi har även varit och firat Sandra som fyllde år, hurra!! Blev en kväll med massa skvaller och skratt-som vanligt då :p I fredags så va vi inne hos grannen jag, jonas o lillan och hade "en spelkväll" haha hade riktigt kul och vi spelade BUZZ som vi visade oss vara rätt så gryma på-hurra för allmänbildning!!
Sen så har jag även kidnappat sandra, mathilda och emelie på en tjejkväll här i vårgårda i lördags...fy faaaaaaan vad kul vi hade!! Jag citerar emelie "jag har aldrig någonsin haft så här kul i hela mitt liv"!! Det var Lady´s night nere på en lokal resturang som hade ordnat ett homeparty med sexleksaker, billiga drinkar och GOGO dansare från göteborg...hahaha vissa blev helt till sig :p Förutomatt vi åt middag där, drack söta små drinkar, shota som galningar (emelie då alltså haha), dansade, och skrata som tokar så vann vi även på lotteriet =) Jag vann på två lotter och sandra på 1....va ju liksom pricken över i:et. Sen avslutades kvällen med att Johannes hämtade oss och körde oss hem till mig i väntan på att alla skulle hitta sin egna skjuts...men jonas tittade och bara skrattade åt mig då vi 4a trillar in i hallen råtandes av skratt...hahaha tur att det var i slutet på kvällen för vi alla blev helt svarta i ansiktet av sminket som rann....kunde inte hejda oss men det är svårt att låta bli att skratta åt oss själva för när vi gick ur bilen så va vi som bambi på hal is....mathilda halkar ner i en snödriva och blir liggandes så svante får hjälpa henne, emelie drattar på ändan på isen så johannes bär henne, jag går lutandes över bilen så linus får hjälpa till och sandra kan knappt gå för att hon haft klackskor hela kvällen hahaha vad ska man göra när det är som en isrink utanför oss :p hahahaha Det kanske nte låter så kul men ni skulle ha sett oss :p
Sen utöver att vi bröt ihop och skålade istortsett nonstop hela kvällen så "ljög" vi om att mathilda fyllde år så helt plötsligt så bars hon upp på sen och fick sig sitt livs lapdance av killarna i enbart tajta kalsonger så hon va ju lycklig om man säger så mohahaha =) Och utöver det så va de någon, nämner inga namn som va väldigt kärvänlig och blev bundis med bartenderna-som förövrig var gay och gifta med varandra....men det hindrade inte henne från att kyssa båda två-och inte de alla andra inne på krogen heller för den delen hahaha någon va visst lite pussjuk :p
Tusen tusen tack tjejer för en helt underbar kväll!! Och självklart håller vi fast vid att vi ses oftare och då får vi ju även bjuda in dom två som vi inte kunde ta med i lördags...biljetterna räkte ju tyvärr inte till alla :(






Igår så invigde jag och mathilda min dancematta som ja köpt =o haha va riktigt kul när man kom igång och lärt sig tv:spelet :p gött kul att ha något o göra dom stunderna lillan sover =)
Sen så åkte vi även och storhandlade i vara på nya ica och willy´s...och senare på eftermiddagen så fick vi besök av lillans farmor o farfar =) Så mysigt med en kvällsfika med dom =)

Idag ska ja städa iordning lite här hemma sen så ska vi börja packa lite smått...vi ska nämligen åka på våran alldra första familjesemester på torsdag!! Min pappa fyller nämligen 50år så vi ska åka upp till dom i sälen torsdag till söndag =) Ska bli riktigt mysigt med lite myskväller, bokat bord på fredag och så blir det ju sälvfallet massa åkande i backarna...älskar verkligen att åka skidor och särskillt att åka med jonas som blir som "fisken i vattnet" så fort han ställer sig på en bräda-då är han sjukt sexy faktiskt =) Fast det är han ju istort sett jämt men särskillt när han åker snowboard eller bräda på vattnet efter båten (kommer fasen inte ihåg vad det heter :p ) och är sådär brun och snygg av solen =)

Men jag har faktiskt ett problem, jag har fortfarande inte köpt något till min far!! Vad fase köper man till en som fyller 50 och redan har ALLT!! Det ända han önskar sig är ett nytt projekt ute i garaget och ja tror inte jag har pengar att köpa en ny cadillac till honom hahaha....jaja får väl lista ut något snart =)

Nu ska ja gå och pussa lite på lillan som ligger och skrattar åt sig själv...hon har börjat låta hur mycket som helst, super kul =)



Lämna ett spår
Postat av: Anonym

helt galet vilken söt dotter du har!

2011-01-21 @ 16:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0