Spark där bak!

Har fått mig en riktig spark där bak idag =)
Vaknade och gick upp ur sängen 10 över elva i morse, eller i förmiddags om man säger så...jag och lillan hade somnat om efter att ja matade henne vid nio!!
Inte allst kul att hela dagen bara försvinner sådär :/

Så jag kickstartade dagen med att städa på övervångingen, gav lillan mat och sen gick vi ut på nästan en timmes promenad =) Blev en sväng till affären då oxå...hmm blir god mat idag alltså =)
Har även hunnit med att prata med både sandra och emelie i telefon plus att jag har skottat hela uppfarten utanför oss, lilla milicia hade somnat i vagnen så då får man passa på och vara ute lite extra med henne =)

Nu kan ja sitta i soffan och gosa med lillan en liten stund innan ja måste ta tag i min långkokning som står på spisen spisen och putrar...doftar underbart! Och jag som är såå hungrig för ja har inte hunnit äta mer än en banan idag, särpning linda!! Blir iallafall en fläskfile gryta med championer, kantareller, parmesan, vitlök, paprika, grädde och så i slutet så rör man ner lite pasta-min favorit!!! Kan hålla med jonas om att ja är en mästerkock ibland ;)

När jonas kommer hem så ska vi äta och gosa en liten stund med lillan innan jonas mamma kommer för att passa henne ca 2 timmar...för vi ska iväg och simma sen (och sola)!! Ska bli så skönt att äntligen komma igång igen! Så för att mjukstarta så blir det simning idag och på fredag hoppas jag, och sen om någon vecka så tror ja att ja drar iväg och köper ett års kort på friskis & svettis =) Får väl se om ja lyckas få med mig någon mer som vill börja träna?
Men idag är det iaf jonas som följer med-och det ska bli super mysigt att umgås lite på tumanhand igen =)

Så här glad är lillan just nu...hon ligger i sitt babygym och leker medans ja lagar mat...så himla söt!

Lämna ett spår
Postat av: Ida Thorsell

Jo jag har också hört det där med hår :) hehe.. Jag har novalocol här hemma men tyckte inte de hjälpte ett skit :D får nog testa köpa nått annat kanske :P

2011-01-05 @ 13:20:52
URL: http://februarymum.blogg.se/
Postat av: Anonym

gött med sovmorgon... och va duktig du är som fick gjort så mycket sen!! :-O

maten lät jättegod, nått recept??



fin tös oxå, hihi...



kram kram!

2011-01-05 @ 21:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0