Helgen =)

Som valigt har tiden bara flygit förbi...trots att det har varit en lååång helg =)
i fredags så blev jag och lillan utvisade ur hemmet för att älsklingen ville greja klart här i huset...och lillans öron är nog inte så förtjusta i allt väsen som sågen o spikpistolen för med sig :p
Så vi tog våra grejer och åkte till våran lilla Sandra =) Där var även sanna simon och så kom emelie på eftermiddagen =) Kan säga att det blev väldigt varmt i hennes lägenhet (inte mig emot: ) men finns det hjärterum så finns det stjärterum!! Va väldigt roande och givande att ses allesammans...ännu en medlem till Gold team? Hahah de är klart =)

Sen åkte ja o emelie hem till mig coh käka kebabrulle...självklart så fick jonas oxå trycka i sig en-för han lagar ju inte mat när han är själv hemma :p Man måste ju se till så att gubben får krubb i magen :p mohaha!
Blev iaf glad över hur mycket han hade hunnit med, han är duktig min händige karl :p
Efter att ja o emelie hade grubblat färdigt med hur hennes lag "team" skall vinna eller inte nu när tiden är inne och nedräkningen har börjat så sa vi hejdå...och då började mitt o jonas filmmaraton!!!!!
Satt uppe till halv fem på morgonen med serien Tre Kronor!!! Jisses snacka om att vända på dygnet!
Blev likandant lördag till söndag natt fast då la vi oss halv 4 ist...lite tidigare iaf...Men vi gick upp i tid ändå på söndagen och hann med att göra rätt mycket =) Vi gick bland annat en lååång o mysig familjepromenad med lillan sittandes upp och hon tittade på allt som for förbi vagnen =) Hon va faktiskt vaken hela promenaden, hon som brukar somna ennan vi kommit ur kvarteret haha =)
Sen så gick vi till affären o sen till statoil o hyrde 3 filmer =) Bland annat " I rymden finns inga känslor" och det va en mycket skum film...men ändå rolig =)

Idag hade jag tänkt gå fram till "centrum" och kika efter loite grejer till dopet som är om 11 dagar!! Shit vad stressad jag blev nu.... Iaf så letar jag efter enfärgat inslagspapper-helst i någon "tjejig" färg...och sen är det minst två grejer som ja måste hitta en återförsäljare till...har mina planer för "bordsdekorationerna" =) Men det är inget ja kan säga nu... Börjar faktiskt bli lite nervös inför dopet, jobbigt att stå därframe tycker jag :p men ja får väl gömma mig bakom Milicia =)
Hon börjar bli så stor redan...jätte kul o se henne lära sig nya grejer varje vecka =) Just nu ligger och och "pratar" med sig själv och tittar förundrat på sina händer...hur sött som helst!!

Nej nu har ja svamlat om massa onödiga grejer tillräcklingt länge så nu sätter jag punkt o går ut o går ist =)

Lämna ett spår
Postat av: Emelie Lindblom

Ja lätt att Sanna oxå borde vara med i Gold Team... =o) Det va himla trevligt allt, men ahh det blev lite varmt.. Vi skulle kört "old school Sandra" är klart, och kastat kläderna.. Meen det hade sett liiiite dumt ut kanske.. =P Hur som helst, ja nu har nedräkningen börjat.. Jag hoppas verkligen det går bra för mitt lag.. Allt annat vore katastrof, och dessutom hade det varit att trotsa ödet, inte riktigt helt okej..

Tror det kommer gå toppen på dopet förresten.. ;-)

Pussis

2011-02-01 @ 00:30:05
URL: http://emtin.blogg.se/
Postat av: Emelie Lindblom

Heheh ahh nästa gång får det bli old shool.. ;-)

Hoppas på att ödet inte trotsas iaf, då blir jag förbannad är klart.. Meen team Emelie leder ju rätt stort.. Så borde inte behöva oroa mig iaf.. ;-) Tack själv för mackorna.. Lätt att vi ska dela vinaren en dag.. Kanske kan ta en vin kväll med brudarna snart? Vore mys..

Kram

2011-02-01 @ 13:22:09
URL: http://emtin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0