BVC

Vi kom nyss hem från bvc =) Fick så mycket positiva kommentarer så jag blev nästan gråtfärdig :p
Dom tyckte att vi hade "en harmoniskt, lugn och vacker liten tjej" och då blir man ju stolt som förälder =)
Jonas följde med för vi trodde att det var vaccinet som skulle tas idag, jag skulle nämligen inte klara av att titta på när min lilla flicka får en spruta för jag klarar ju knappt att få en själv :/ Så de är alltid jonas som får ställa upp då, även för mig :p
Men nu blir det nästa gång ist för vi hade tittat fel...phu tänkte jag =) Känns iaf bra att jonas klarar av att hålla Milicia när sådana saker ska göras...för om jag hade gjort de hade det säkert sprutat tårar och jag vill ju inte skräma henne eller göra så att hon kanske "smittas" av min rädsla för det skit att ha den!

Men till något roligt och pinsamt ist är om gårdagskvällen :p
När jag pratade med emelie i telefon så bestämde ja mig för att hämta posten som ja hade glömt så där går jag i min lugna ro och tjötar på som inget och helt pålötsligt så ligger jag på rygg och stirrar på stjärnhimmlen :D Hahaha fan vad snopen jag blev, det gick så jäkla fort :p Så där ligger jag med emelie i andra sidan luren och gapflabbar...och de ända ja kunde tänka på var "shit hur många såg detta?" Haaha.....ahahahahaaa!!!
Det är konstigt att när man ramlar, slår sig eller gör något annat onödigt så är det första man gör att titta sig omkring för att se hur många som såg vad som hände...borde man inte istället kolla så att man inte slog sig sönder och samman först? Aja de är väl vi "svenskar" som är så inskränkta och blyga :p

Nu ska ja sätta mig o glo lite på olika bloggdesigner som ja kan vara intresserade av...är sugen på att göra om lite så man kanske får upp intyresset för att skriva lite mer eller oftare igen =)


Tre brudar på väg ut på juldagen :p Första gången jag var utan lillan i hela 7 timmar!! Shit de var den längsta timmarna i mitt liv...


♥VÄRLDENS FINASTE LILLA BEBIS♥

Lämna ett spår
Postat av: Jennie, Livet, vardagen och familjen

ja precis vi får va hos var och en hehe :D



Haha, pinsamt att dratta omkull så mitt i ett bostandsområde :P de gjorde jag två gånger på samma dag nu när det är så jäkla halt. på våran trappa rätt ner på marken. AJAJ! men man reser sig snabbt utan att tänka på smärtorna, verkar helt oberörd och skäms som en gris :P

2011-01-11 @ 12:46:20
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0