Äntligen hemma!

Äntligen är man hemma igen =) Borta bra men hem bäst <3
Helt otoligt vad man inser att man trivs hemma i sitt egna hem, i sin egna säng och sitt egna badrum =) Men även hur gött det är att vara hemma igen så har det varit fantastiskt med ett miljö ombyte lite! Vi har haft det toppen uppe i sälen...lagat massa god mat, grillat flera gånger varit på fin resturang, spelat massa kort nätterna långa,åkt i backarna hela dagarna och så har man även hunnit med ett besök på sjukhuset....Eve blev påkörd i högfart så hon fick en spricka i tummen, trodde först att den var bruten men där hade hon tur!
Sen så har grabbarna fått mig att göra något jag aldrig trodde att jag skulle våga! Jag har hoppat på en BIGAIRBAG som det heter...shit mitt hjärta pumpa så jag trodde att det skulle sprängas-men gud så kul det var o vilken adrenalinkick man fick!!!


By the way...såg att det har varit high life på komentarerna sen mitt senaste inlägg...tyckte det var väldigt underhållande att läsa...särskillt när jag gick och kollade IP:nummrerna och det visade sig att alla som va "elaka" kommentarer hade samma 2 nummer hela tiden...och då kan man ju räkna ut med r*ven vem det är som har skrivit dom och dessutom har h*n låsats vara olika personer-smart...men jag är smartare :p
Förstod att det inte skulle vara så "många" som försvarade rökning i närheten av små barn, det hade ju varit skrämmande. Men det roliga är att det inte enst handlar om rökningen från början, utan vad jag känt, känner, har sett med egna ögon, hört med egna öron och själv blivit utsatt av, från en människan som är extremt elak både mot mig, och sina andra "vänner"... Detta hade inte behövt bli en stor grej om hon inte i sin tur hade ring och smsat folk och skällt utan anledning...hon hade bara kunnat skacka ac sig det och låtsats som inget eftersom jag inte nämt några namn. Men öppenbarligen är det någon som tar åt sig!
Nu lämnar vi det tråkiga ämnet, för det är som sagt extremt tråkigt att snacka om den människan för alla blir bara arga, ledsna och besvikna...vilket jag kan förstå till fullo!!

Här kommer istället lite bilder sen våran första familjeresa...






Lämna ett spår
Postat av: Jennie, Livet, vardagen och familjen

åh va mysigt ni ser ut att ha haft! :) och lilla milica är söt som alltid !



puss

2011-01-24 @ 19:44:24
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Ida Thorsell

Jag tror det har med bebisens tyngd att göra :) och hur jag sover och så. för nu har jag inte känt av något alls på ett tag =)

2011-01-26 @ 16:30:22
URL: http://februarymum.blogg.se/
Postat av: Emelie Lindblom

Lika bäst att lämna det tråkiga bakom sig nu, och tänka på allt kul som komma skall.. ;-)

Måste oxå säga att ni är så fina tillsammans du och Jonas, och självklart har ni en underbart söt dotter.. Dessutom är ni riktigt bra föräldrar, det går bra för ert lag.. =o)

Puss & Kram..!!

2011-01-26 @ 17:26:39
URL: http://emtin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0