Hejochhå!

Tjenixen tjenixen =)

Är på så grymt bra humör idag, trots huvudvärken som aldrig släpper...men det beror nog på allt ja har att göra inför lördag då Milicia ska döpas =)
Sen är nog mitt lysande humör idag mest för att ja haft fina pernilla och
bästa emelie här på "morgonkvisten" =)
Har spelat yatsy, nopprat ögonbrynen, målat naglarna och druckit te och smaskat på min kaka ja bakade igår kväll med honung, cocos och hasselnötter på =) mums! Sen är det ju självklart massa skavllar så vi ses...men de klagar vi inte på ;p

Gårdagen va så skön förövrigt!! På morgonen vaknade jag av solen i ansiktet och då kan man ju inget annat än att vara glad =) Så det blev en promenad med min ganne malin och hennes son wilmer i det fina vårvädret!! Blev en lååång promenad och man sprang på den ena efter andra personen som vi stanna o tjötade med...bland annat en tjej som heter madde som ja har träffat geno föräldragruppen och även på bb...skiljer bara 6 timmer mellan våra små sötnosar =) Och vi pratade självfallet om dopen, hennes som va i lördags o lillans som är nu på lördag...och då ville hon verkligen ställa upp och sjunga!! Hur snällt är inte det?! Så jag fick ju ge med mig och tacka så mycket =) Så hon ska sjunga en låt som hon framförde på sin sons dop förra helgen =)
Kommer bli super bra!!
Sen träffade vi även "morfar"...alltså lillans morfar som va här i krokarna =) alltid lika trevligt att träffa honom sn far!!

Sen så lagade jag mat och gosade lite när älsklingen kom hem...men de varade inte så länge för ja hade sett ett par skor som ja ville ha...så ja bestämmde mig för att åka o köpa dem-men ja kom hem med 3 par ist :p oppps!
Men de va så jäkla billigt, va rea plus att det va "ta 3 för 2"...så efter att ja gått egenom hela affären så hittade ja bara 2 par som intresserade mig så ja gjorde en chansning och köpte ett par "lära sig gå skor" till min prinssesa. Så ja tog storlek 20 på dem och hoppas hon kan ha dom nu i "sensommaren" då hon kanske vill börja stå o kanske gå...men vi får se om dom enst passar då-fick ju ändå dom på "köpet"...


Skorna gör sig inte så bra på bild men dom är super snygga på =)
Dom svarta kostade från början 399:- och dom bruna 449:-

Och dessa skor ska tydligen vara några särskillda lära sig gå skor och dom kostade 399:-
Men för alla paren plus ett par sulor så fick jag betala 275:- Snacka om klipp!! Det gillar vi <3

Tydligen gör jonas det oxå, för han va bara glad när ja visade vad ja fyndat...har egentligen "skoförbud" eftersaom att dom snart inte får plats här hemma...men vad ska man göra när
man älskar att shoppa-särskillt dojor =)
Tyvärr så har ja 2 par här hemma som ja inte kan använda..ett par köpte ja just innan ja fick reda på att ja va gravid och dom är såååå jäkla sexiga-men trodde att ja bara va varm om fötterna efter att ja travat i affärer så länge den dan så ja köpte dom i storlek 36 som ja brukar ha...men tydligen så vill inte mina fötter gå ner i dom längre så nu har ja satt ut dom på tradera :( Vill inte ha dom här hemma för ja blir allvarligt talat ledsen när dom inte blir använda...buhu...sen köpte ja även ett par lågskor för några veckor sen men när ja väl va hemma så hade ja inga kläder som passade särskillt snyggt med dom så dom ska oxå väk...då blir nog älsklingen glad så han oxå kan få plats med sina skor i garderoben :p


Dessa två är det som letar efter ett nytt hem :p

Imorgon börjar stressen med att åka till bygdegården och fixa allt inför helgen, borden ska ställas ut, dukas, dekoreras, köpa blommor m.m m.m ja allt som vi inte hinner göra på lördag...och sen efter det ska vi hem och köra storkok och laga mat till alla 73 gästerna :/ Snacka om att vi har stora släkter...är ju bara 6 st vänner osm är bjudna och resten är familj o släkt...och då kommmer ändå inte alla...tur det :p
Så idag blir det en "slappar dag" i soffan med masssssor av Tre Kronor avsnitt...är halvvägs
igenom box 4 av 6 st så det har blivit ett par myskvällar om man säger så :p

Nu ska ja gosa med lillan...kan inte motstå att kurra ner mig i soffan och sätta på lite musik och bara lukta på henne...finns väl inget mer underbart än bebisdoft ♥

Nyfiken som vanligt =)

Lämna ett spår
Postat av: Jennie, Livet, vardagen och familjen

jaså kände du henne :D va roligt, va heter hon på bloggen? :)



Hoppas allt är bra med er! Kram

2011-02-15 @ 21:41:33
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0