Äntligen helg...

Ja idag är det helg för våran del...jonas jobbar ju inte på fredagar längre så vi har alltid vårat "fredagsmys" på torsdagar ist....på så vis blir helgen myckkket längre =) Älskar det!!!

Veckan har gått fort som vanlligt, jag har planerat inför dopet, beställt massa grejer, varit o simmat med evelina och igår så fick vi finbesök av syster Lina och hennes charmtroll Elvira =) Vad stor hon har blivit!! Blev en liten promenad med barnvagnarna...men vi fick allt vända om när det blev för lerigt.
Svårt att förstå att milicia och elvira är födda samma år och kommer gå i samma klass sen...för just nu är det en väldigt stor skillnad på dem. Elvira pratar och kryper som en raket och står/går mindre sträckor...och lilla Milicia kan inte enst sitta själv ännu...Min lilla bebis...tänka sig att hon kommer bli så stor snart... Nu är hon redan 3 månader och 5 dagar och väger 5730g och är 58 lång...stora tjejen =) <3
Hämtade även ut lite packet igår på posten och sen när lina hade åkt så åkte jag och malin (min granne) på Aqua Bike...faaaaaan vad kul dat var!! En väldigt annorlunda träningsform, men helt seriöst har jag aldirg skrattat så någonsin samtidigt som jag tränat innan...så det är något jag kommer fortsätta med =) Ska även testa tantgympa (vattengympa) nästa vecka hahaha spännande :p

Imorgon ska jag åka till Borås och klippa mig..har starka funderingar på att permanenta mig...men som sagt...syrran tycker inte att jag borde göra det eftersom det tar en sån jäkla tid att få det
snyggt på morgonen...och det kan ja väl hålla med om-men vi får se vad ja gör...vill ju iaf vara
söt i huvudet inför dopet nästa vecka :)
Efter det hade ja tänkt gå och schoppa med ewe men hon kunde inte följa med längre så vi får se om ja hittar någon annan som är på schopping humör för ja behöver gå på knalleland och hitta något snyggt till dopet och så vill ja köpa nya skor...blir så sugen på det nu när snön börjar försvinna =) Det gillar vi skarpt <3 våren är så välkommen till järnungsvägen så vi ka få använda våra utepplatser och äta frukost ute i solen-längtar!!!!


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0