Svensexa

Jupp nu har älsklingne varit iväg på sin svensexa...skönt att det är över och att allt gick bra...hade en massa hemska tankar i huvudet-som hans dumma vänner tuttade i mig ett par dagar innan :p Haha inte så snällt gjort men Jonas va helnjöd när han kom hem inatt och ville berätta allt på en gång!! Hmm inte jätte pigg på det mitt i natten då man har tagit hand om en liten fialotta som varit sjuk i flera dagar...men äntligen har febern släppt!! Så skönt för henne, tyckt så synd om vår prinsessa ♥

Jonas dag inleddes med att han åkte till son pappa för att "hjälpa till i skogen"...men på deras grusväg så hade grabbarna ställt en bil så att det så g ut som den hade krockat...så när jonas går ut för att titta så allt var okej så skuts det vilt i skogen och en stor kyckling kom springande i högsta fart!!
Haha hade verkligen velat se jonas ansiktsuttryck i den sekunden :p

Sen åkte dom vidare till göteborg och åkte gokart, ribb båt, åt lunch festade och så fick jonas utföra vissa uppdrag iförd i den där kycklingdräkten =) Bland annats så fick han gå upp på en scen och dansa sumba med en instruktör (as garv), bugga o dansa med folk inne i femman huset, små uppdrag på stan och sen så satte dom han i en liten gummibåt med ett snöre som dom band vid kajen så fick folk köpa Ägg och kasta på honom-lite elakt men fruktansvärt roligt!! Haha ska få se filmen
från hela dagen snart...Spännande :D

Börjar dock bli jäkligt (läs fruktansvärt!) nervös inför möhippan! Är så jobbigt att inte veta när den är, vart den är, vilka som är med m. m.m m....är sååå jobbigt att mathilda och sandra ger mig massa pikar som tex att "nu ska du få igen för allt" Va?! Ja gör väl aldlrig något elakt tjejer?! Kan väl busa lite kanske men det är ju i all välmenning! Usch jag som hatar att inte ha kontroll över en situation tycker att detta är sjukt jobbigt att bara gå och vänta!!! Kan ju knappt boka in några partyn eller något för ja vill ju inte att dom ska stå där o vänta på mig och så dyker jag inte upp...är ju inte så snällt!


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0