Jäktar hit & dit!

Äntligen har ja liiite tid över att bara sitta ner o ta det lite lugnt...
Har verkligen hur ycket osm helst inplanerat på väldigt kort tid nu så det är något hela tiden som ska göras eller förberedas m.m
Idag har vi hunnit storhandla, lagat mat, städat våran bil, packat för oss alla 3 för två dagar framöver...nu står älsklingen i duschen och lillan sover middag... När hon vaknar ska vi åka till algutstorp och kika vad som finns och inte finns där inför våran stora dag-som förövrigt är om mindre än 1 månad!! Jisses vad fort det har gått!
Ska bli så hilma mysigt ♥

Efter vi gjort det ska vi till jysk och införskaffa oss en hel del vita filtar och massa vita löpare som vi ska ha till dekoration på vår dag =) Sen blir det raska takter ner till Göteborg för att möta Jonas familj inne på liseberg =) Va evigheter sen ja va där så det ska bli riktigt kul...får väl se hur mycket man kommer kunna åka nu när lillan är med...Jonas ska ju prompt åka farfars bilar med Milicia...typ det ända han sagt det sista dagarna :p
Han är verkligen världens bästa pappa!
Sån närhet och ömhet han har med lillan är till och med jag avundsjuk på...dom 2 har något särskillt =)
Men sen lär han henne en hel del dumheter oxå! Häromdagen kom jag in och då har han gett lilla fjärkontrllen till hans helikopter (!)...så hon sitte rpå golvet och leker med den medans jonas springer som en jäkla tok fram och tillbaka för att hinna fånga f*nskapet innan den åker in i väggen, kökslukorna, tavlorna och diverse annat...hoppas lillan får tag på den snart så hon kan "råka" paja den :p
Nej den r faktiskt inte så farlig men har någon sorts fobi eller tanke lättare sagt att den kommer fastna i mitt hår en dag-som hans anfdra gjorde!

Efter liseberg ikväll ska vi vidare till min pappa och sova över där-har inte gjort det på flera år ju! Så det ska bli jätte kul...och imorgon är det kalas för lillsyrran där nere =)
Så då kommer det lbi massa god mat och tårta :p
Får väl även bli e sväng ner till havet då eftersom det ska bli så fint väder :D

Imorgon kväll hämtar vi hem Emelie och hennes go tös!!
Saknat dom hur mycket som helst under dessa 3 veckor...så nu får ni allt hålla er hemma ett tag pemeli :p

På söndag ska jag ha party igen :D
Så himlans roligt!! Det är nog bland det bästa jag vet nu för tiden...så kul att träffa massa nya människor, tjöta om tjejgrejer, fika och bara umgås-samtidigt som man tjänar pengar-kan det bli bättre? Nopp inte om ni frågar mig =)

Igår så va vi i stort sett bara hemma hela dagen...va jätte skönt att vara någorlunda frisk och bara umgås med familjen. Men något/någon måste ha slagit till Jonas...han har blivit så himla gullig, han hjälper frivilligt till o lagar mat och vill lära sig, han serverar mig mitt morgon te i exakt rätt tid, ger mig sovmorgon,  skämtar hela tiden och så gav han mig en underbar kvällsmassage (!) Hmm, undra vad han har i baktanken när han brer på så mycket på en och samma dag? :p
Visst brukar han vara världens gulligaste, annars hade jag ju inte velat gifta mig med honom om 1 månad men nu är det något särskillt i görningen :)

Nej nu hinner ja inte sitta här...som sagt har hur mycket som helst att göra innan vi ska åka.
Bye bye



Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0