Bhuhu...

Usch och fy vilken tråkig helg det varit :(
Har öroninflamation (i "fel" öra enligt läkaren) och det finns väl inget som är bra med det...
Läkaren säger att ja har öroninflamation i mitt högeröra-men varför gör det då mest ont i mitt vänstra frågade jag...inte vet jag sa han och ryckte på axlarna! Fick iaf antibiotika som äntligen har börjat värka!

Igår blev ja så rastlös att vi tog en låång promenad jag jonas o lillan...alltid lika skönt att komma ut och röra på sig-särskillt när solen värmer så gött =)
På kvällen kom svante & elin hit...spelade tvspel och massa kortspel-så mysigt att bara umgås och äta gott med nära och kära =)

Lillan har under den senaste veckan utvecklas något fruktansvärt snabbt! Hon far runt hit & dit högt och lågt varje vaken minut...så kul att sitta o titta på henne när hon gör massa hyss =) Sen så har hon även kommit på att det är musik i sin pappas mobil-så varje gång hpn ser den så MÅSTE vi sätta på musiken och ge henne telefonen...och då blir det liv i luckan kan ja lova! Hon dansar som en tok =) Och ibland råkar hon ju byta låt och då sitter hon helt stilla tills nästa låt börjar igen och sen är det full fart ännu en gång =)

Har även varit ute på sjön 2 dar den här veckan...mitt favorit ställe som de flesta vet :p En dag va vi ute med mina 3 bröder-och fy fasen vad dom "lekt" med båten! Vi körde fasen i 30 knop med dom i ringen bakom båten och i as höga vågor-men dom bara skrattade och vägrade släppa taget! Helt galet ju...själv så åker ja max i 20 knop för sen blir det fasen läskigt när man slungas ut på sidorna i den farten :p Det är mindre läskigt att åka bananen i den farten-är ju rätt svårt att välta med den och den är så bekväm att sitta på så de flesta skricker bara-fortare fortare när dom åker den...förutom sandra då som brukar ropa efter sin mamma ;p Så söööt!

Dagen efter åkta jag jonas, mathilda, milicia och gustav ut...blev ännu en dag med grillning och ringåkning-svårt att få nog av det :p

Idag ska ja trotsa mina öron och åka på sminkparty med ett gäng tjejer....ska bli skönt att komma ifrån hemmet lite...börjar bli långtråkigt att sitta här efter 3 dar :/

Imogron är det den där fasansfyllda dagen redan här :( Jag mitt nöthuvud har ju med jonas vänner köpt ett fallskärmshopp till honom när han fyllde år förra veckan....och imorgon kl 15:00 ska han o hans bror hoppa! Dom två är helt spralliga och längtar efter det medans ja blir mer o mer förbannad på mmig själv-varför i helskottan bestämde ja att vi skulle köpa dne presenten?! Tänk om något händer...usch skulle fasen dö av sorg om något hände Jonas :(
Jag & Milicia och några vänner kommer iaf stå på landningsbanan och ta emot dom om något händer =)


Kvällen då giftemålet bestämdes ♥

Bild från förra helgen då vi va i falkenberg på teater :)

Lämna ett spår
Postat av: Ida Thorsell

Hej =) är du intresserad av att köpa navel piercing,tungpiercing eller läpppiercing kolla då min blogg. Säljer dem för endast 100 kronor styck superbra och köper man fler kan man få rabatt :)

2011-08-10 @ 15:09:30
URL: http://februarymum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0