25 dagar kvar

♥Idag är det 25 dagar kvar till den stora dagen♥

Länngtar så jag nästan spricker...allt kommer bli så underbart, och just så som vi vill ha det.

Finns en hel del kvar att göra så ja blir lite väl stressad emellanåt...men samtidigt känner
ja mig väldigt lugn =)
Mitt största problemm är att hitta 17 stycken vita underlägg till blockljusen...vill ha några söta med någon spetskant...hittar inte sådana någonstans :/
Får väl ta en grundlig titt till när jag & sandra åker till allum på fredag =)

Sen är det lite små grejer kvar att köpa men allt är bestämt in i minsta detalj så det kommer inte bli några problem...men det roligaste är nog att våra ringar snart är klara =) Har designat dom helt själva hos en guldsmed i dalsjöfors-känns roligt att man inte kommer ha någon som alla andra har.

Nu ska ja & lillan ut och njuta av solen tillsammans...typiskt att den tittar fram nu när älsklingen har börjat jobba igen...4 veckor gick otroligt snabbt!! Så nu är det typ 48 veckor kvar till nästa stora semester perjod...men vi har ju september månads resa att se fram emot också så det går ju ingen nöd på oss iallafall.


♥De 2 som betyder mest♥

Lämna ett spår
Postat av: Anonym

Vet inte hur det blir med piercingarna. Hör av mig om jag beställer hem massa mer. Dom första krånglade... Ska nog prova aloe vera lr va det hette. Hehe. Ska ni gifta er??? :)

2011-08-17 @ 23:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0