Måndag =)

Hej o hå!
Helgen har bara rusat förbi-som vanligt...ingen ide och påpeka det längre :p
Vi har mest grejat med massa saker som behöves göra här hemma...mest har vi varit ute och myst i solen...och ja får erkänna att ja trodde jag skulle dö av värmeslag i lördags för då va det sååå jäkla vart här hemma på framsidan!
Det är ju nästan helt vindstilla där så det gassar ju på rätt bra så fort solen tittar fram =)

Medans jonas åkte iväg och hjälpte sin bror med att flytta så va jag och Milicia ute och grejade massor och hade sällsakap av grannen Malin...och sen kom Emelie och hennes sötnos hit och drog med oss till lekparken =) Men frågan är väl vem som hade roligast, barnet/barnen eller mammorna? Hhaha...
Sen så fick vi tvättat emelies bil och det va inte det lättaste-trots att den är så liten o smidig :p
På kvällen så åkte vi en snabbis till Simon som hade lite grillparty...och lillan fick träffa några utav våra vänner för första gången :p Men efter vi ätit så åkte vi hem så lillan skulle få sova gott. Och förresten så har hon helt plötsligt börjat sova HELA nätterna =) Så gött!
Jag tänkte inte enst börja vänja henne vid att sova hela nätterna innan hon blir ett halv år men helt plötsligt så bestämde hon sig själv för att inte vilja äta på nätterna längre...och ja och jonas tackar för det och är nöjda och glada så länge det håller i sig =)


Igår va ännu en dag ute med krattning, sopning, plantering av blommor, kalas hos jonas föräldrar, massa besök till affären och så hade vi grillkväll med grannarna Malin o Linus =) Myspys! Är faktiskt jätte kul att man har jämnåriga grannar presis breved som är hel goa =)

Lillan lekar i sackosäcken =)

Ja just det...är ju rätt intresant att analysera hur det kommer sig att jag dyker upp i situationer som jag inte har med att göra-överhuvudtaget?! Jag va inte enst där! Men lik förbaskat så är det jag som nämns i sms efter sms till olika folk...Hahaha ja jisses säger jag bara...Let me go baby, jag vill som sagt inte förknippas
med en sådan människa som du...såna suger bara  musten ur en och skapar ingen glädje allst!

Men det är ju inte första gången oljetanken gör något sådant...men det vet du ju redan för han har ju till och med sått sina frön i andra rabatter tidigare =)
Jag ber till gud att du kommer förlåta honom igen och att han stannar hos dig för jag tycker ni
är ett sådant vackert par som spirar av kärlek och gemensama intressen och har så mycket tillit och förtroende för varandra att ni kan skapa en vacker och ljus framtid tillsammans^^ Haha =D


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0