Förlåt...

Förlåt för en super dålig uppdatering men jag har faktiskt en väldigt bra anledning:
JAG HAR HELT ENKELT INTE TID!

Men ja lovar och svär att en uppdatering kommer så fort som möjligt.
Är ju super kul att statestiken håller i sig trots min skrivkramp det sista.
Lovar att bättra mig-snart :p

Nu måste jag kila och göra färdigt smörgåstårtan till Mathilda. Hon fyller år idag så vi ska fortsätta firandet när hon slutat jobba...hade ju en stor paketöppning i morse såklart =)


(En av alla grejer som gör att vi inte är hemma så mycket längre...
Fick min första regnbågslax häromdagen som vi sen grilla-himla gott! )

Lämna ett spår
Postat av: Jennie, Livet, vardagen och Familjen!

oj en riktig proffsfiskare ser jag! ;D

2011-04-28 @ 21:03:02
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vet en som är ännu sämre på att uppdatera bloggen kan jag säga.. :( grattis till fisken gullet.. ;) saknar dig..

Puss

2011-05-01 @ 12:03:00
URL: http://emtin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0