Emtunga rolls :p

Tjo!
Sitter med tjejerna i emtunga och myser hemma hos sanna och lekar med våra goa barn =)
Kände att jag var tvungen att komma ut lite idag och vad passar inte bättre än en trip till sanna och sandra då? :p

Som jag sa sist när vi va här så måste jag bara skaffa några fiskar till Milicia! Hon bara älsar dom! Haha Så kul att sitta framför akvariumet och leka då hon blir helt extas =)

Ikväll så ska vi komma på något äventyr...antingen så kör vi på grillkvällen som planerat eller så åker vi och bowlar ett gäng...känner att ja behöver stimuleras lite extra när det inte är så himla fint väder längre :/ Men enligt sandra ska det tydligen bli super väder i veckan och det ser man ju verkligen fram emot =) Och en annan sak ja ser fram emot är våra 2 planerade Gold-teams kvällar...en ute på "unda camping" och en till stugan i hunnebostrand....sommar känslor gillar vi allesammans =)
Nej nu kräver Milicia lite uppmärksamhet av mig så ja måste dra =)

Lämna ett spår
Postat av: Andrine

vad mysigt det låter med semester... vill oxå ha ledigt... :P

2011-04-19 @ 20:37:29
URL: http://andrineljungsberg.blogg.se/
Postat av: Andrine

nej verkligen inte... Men som tur är har jag ju lov nu så får njuta lite av ledighet även om vi inte åker någonstans.. :P

2011-04-23 @ 13:55:06
URL: http://andrineljungsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0