OJ DÅ!!

Hoppsan...tydligen har jag skrivit något som gör en viss bloggerska så pass irriterad, arg eller enbart avundsjuk så hon va tvungen att kommentara och läsa min blogg...dock så tar ja det som en "komplemang" då hon haft en stund att avvara och säger-Tack Kissie =)

Vad tycker andra människor...ska man stå för det man säger/skriver i sin blogg? Eller ska man skriva något och göra tvärt om bara för att få läsare? Själv tycker jag det är fjantigt att inte vara sig själv och det måste kännas fruktansvärt ensamt där #uppe på toppen".

Tillskillnad från de stora bloggarna så försörjer jag mig inte på bloggen utan har den för att skriva av mig ibland, om helt ovesäntliga grejer (som ni ofta märkt :p ) och andra grejer som jag tycker är värt att nämna och kan vara kul att ha uppskrivet någonstans...
Så ja behöver ju inte göra mig till och särskillt inte provosera fram saker för att få läsare...särskillt då man kan försörja sig på ett vanligt arbete och inte är livrädd att bli bortglömd så man måste skicka fula kommentarer till småbloggare som mig för att få folk att läsa :s



Bilden är tillägnad dig Kissie ;=)

Lämna ett spår
Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då )



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-09-15 @ 06:52:11
URL: http://smyckestokig.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha va?? har kissie kommenterat din blogg?? hur vet du det?

2010-09-15 @ 10:25:08
Postat av: L

hur ser man vem det är på ip nr och sådant? min lillasyster har fått skit skumma kommentarer trots att hennes blogg är lösenskyddat! Vore jävligt snällt om du ville svara på det. :)



Tycker förresten du har en snygg rumpa i vita jeans ;)

2010-09-15 @ 10:35:44
Postat av: jennie

haha, så hon har hittat till dig :P Men hur vet du att det är hon som har kommenterat då? :)

2010-09-17 @ 11:37:46
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0