Finbesök =)

Idag har jag haft finbesök här hemma av sebastian!! Jippi!!
Hur kul som helst o se honom och höra allt om hans flytt till den stora staden göteborg och allt vad det innebär...låter så spännande =)

¨Jag o jonas har suttit o skrattat åt folket på idol igen...haha vilka människor det finns eller...herregud man blir lite rädd ju! Men samtidigt, vilket jävla mod dom har!!! Jag skulle aldrig våga söka till något sådant... så ett plus i kanten ska väl klantarslen ha iaf tycker jag =p

Helgen spenderades väl som vanligt med min älskling jonas och favorit mathilda =) En trip till ikea (vill aldirg mer åka dit, så mycket folk och så lite grejer att ja blev vansinnig-men de ja hitta är ja ändå nöjd med!), en kräftskiva, wärdshuset och en heldag med myspys o yatsy hann vi med...inget ovanligt alltså :p

Veckan har gått fort som fasen och imorgon är det redan fredag igen!! Jisses vad tiden har gått fort!!
På onsdag nästa vecka får vi nycklarna till VÅRAT nya place....gud vad ja är spänd!! Ser verkligen fram emot att öppna dörren för första gången och veta att detta bara är mitt och jonas ställe =) Hoppas att allt blir som man planerar och att de inte kommer ta fööör låångt tid iaf :p

Måndag till tisdag så satt ja o mathilda uppe långt in på natten och skrev CV till henne, och på tisdagen så åkte vi till frissan för att göra oss vackra :p Så när håret va gjort så firade vi de med lite shopping på knalleland, fick köpt massa nya underkläder, bh, hårspray, tårtspade, bebismössor och ett par as söta "jeans" byxor till den lille...självklart va de inte i riktigt jeanstyg utan som ett par mjukisbyxor-ser as fräcka ut =)
Sen så skratta ja lite åt mig själv och jonas goa kommentar åt skorna ja köpte...Köpte som vanligt 3par då ja åker till borås, ett par klackskor (till bröllopet på lördag) ett par innetofflor i fårskinn och *trumvirrvel* ett par gummistövlar!!!! Haha nu har du blivit en rikgit vårgårdabo sa älsklingen och pussa mig på pannan. Jag har aldirg tidigare ägt ett par sådana, inte enst när ja va liten för ja tyckte dom va så fula o obehagliga men nu har ja väl växt tillm ig och intsett att dom faktiskt är bra att ha ibland så nu står dom där svarta och fina med rosa prickar på... Ska de va så ska de fan va :p
Samma dag på morgonen fick ja ett getingstick- på halsen!!! Fasen va rädd ja blev...har bara fått ett getingstick tidigare o de va på tån för herrans massa år sne så ja visste ju inte om ja va allergisk eller inte....fick fasen panik men som tur va så slog mathilda bort getingen (den satt fast med taggen och hade hamnat under mitt halsband!) och dödade den o sen tog hon hand om mig så snäll som hon är!!

Idag har ja varit på MVC besök och bebisen följer kurvan perfekt och hjärtljudet låter så fint så =)
Sen så fick vi en trevlig överraskning igår då som ringde från alingsås och sa att dom fått ett återbud så vi kunde komma dit på ett extra ultraljud!! Så jag och jonas slängde oss in i bilden och åkte iiväg, vi va så exalterade att vi till och med glömde betala parkeringen så när vi kom ut igen så hade vi fått parkeringsböter" -haha men de va det lätt värt" vad de någon liten jonas som sa med en stolthet i rösten när han i nästa sekund babbla på om dne lille krabaten vi just hade sett på displayen. Så vikten var igår (uppskattningsvis) 2330g och måtten såg helt perfekta ut enligt kurorna...gött....ja som är en överanalytiker och blir galen om ja inte får veta att allt ser bra ut...förstår inte varför ja ska vara så orolig hela tiden för allt men nu känns det toppen och väldigt lugnande att få se den lille ligga där och sparka omkring =)
Åh vad ja längtar nu....tror den kommer vara hur söt som helst...

Nej nu ska ja hoppa i säng och gosa lite, är as trött! Ha de gött!!


Vecka 34


Lämna ett spår
Postat av: Anonym

söt :) solar du? du e såå brun??

2010-09-10 @ 15:47:53
Postat av: Linda R

Nepp det gör jag inte...har varit väldigt försiktig med solen denna sommaren eftersom ja är gravid :p

2010-09-12 @ 15:02:14
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Anonym

men hur kan du vara så brun då? använder du brun utan sol? i så fall vilken?

2010-09-14 @ 20:17:56
Postat av: Anonym

nä, bara din rumpa som blir fet i vita jeans =D äckel.

2010-09-14 @ 21:31:12
Postat av: Anonym

nä, bara din rumpa som blir fet i vita jeans =D äckel.

2010-09-14 @ 21:31:50
Postat av: Linda R

Ja antar att jag bara är så brun naturligt..använder mig inte av onödiga produkter...tror att de kan skada på lång sikt istället för att göra huden gott.

2010-09-14 @ 22:23:38
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0