Torsdagsmys!

Hej hopp allesammans!!

Idag har jonas jobbat heldag så jag och lilltjejen har haft våran andra helt egna mor & dotter dag här hemma =) Haft det hur mysigt som helst och ja har skrattat massor åt hennes goa miner och andra aktiviteter som hon ägnar sig åt...tror nog att vi får skaffa  fler bran i framtiden-det visade ju sig att jag och jonas va ett bra team på det =) Världens sötaste bebis ju!! Men så säger nog alla mammor om sina barn :p

Sen ja skrev sist så har min far varit här och hälsat på =) Han är en väldigt stolt morfar om man säger så :p Sen har ja varit hos tandläkaen i vara och så har vi alla tre (jonas följde självklart med :p) varit på BVC och mätt o vägt lilla Milicia...hela 3 280g väger hon nu och har blivit 52 lång =) Växer så det knakar...ja som vill att hon ska vara liten föralltid!!

Som svar på två kommenatarer så har ja tänkt på det där med att samtala med läkaren nu i efterhand och det är nog illa tvunget så ja får svar på allt ja vill ha svar på...dock så är ja rätt feg så vet inte om ja kommer våga stå upp för det ja vill säga till henne när man väl sitter där...ja menar-hon är ju liksom läkaren så vad har ja att säga typ...men samtidigt behövs det nog så ja får ett avslut och att ja kommer våga bli gravid och ha en förlossning framför mig igen...för som det är just nu är ja fortfarande irriterad över hur dom skötte det och hur dom "körde över mig"... Lite synd att man inte kan beställa barnmorskor o läkare i förtid inför en förlossning...hade ju lätt velat ha Mia igen som verkligen puschade och peppa en så man kände att man kunde klara vad som helst =)
Nåja nog om detta nu, blir väl uppdatering om detta i framtiden då ja har fattat ett beslut angående hur ja ska göra...för just nu vill ja bara ägna all min tid till lillan!

Imorgon kommer min kusin Emma hit =) Ska bli väldigt roligt att ses...va ett par veckor sen nu...
Och sen på kvällen  kommer pörnill o bengtsson...blir lite matlagning och mys tillsammans =)
Sen i helgen så ska vi på lördag åka till min far nere på tjörn och fira eve och även pappa för det är ju farsdag på söndag. Ska bli spännande att få fira Jonas första fardag någonsin...undra vad man ska hitta på för någon överraskning åt älsklingen?

Ja så mycket mer tid för datorn kommer ja nog inte ha i denna vecka...känns inte allst lockande att sitta vid den när man har ett barn som kan få uppmärksamhet ist =)

(Har ännu inte lagt över bilderna på datorn så ni får tålmodigt vänta)



Lämna ett spår
Postat av: jennie

det är bara att stå på sig.. rätt ska vara rätt! :) Hoppas de kommer gå bra kram

2010-11-14 @ 11:31:12
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0