Hej och hå!!

Hej o hå så det kan gå :p

i trosdafs så blev vi våldgästade av jonas vänner och kusiner som tyckte att vi skulle fira lilla Milicias ankommst =) Så det blev lite ciggarer och skvaller =)

Helgen bara flög förbi som vanligt...har bara mysit och gosat mest hela tiden.
I fredags så hyrde jag och älsklingen film och hade en riktig gosfredag med massa gott framför tv:n..bland annat så va ja så "vuxen" så ja gjorde en ostbricka med massa goa kex och olika ostar och glögg-hmm så lovely! Får bli treadition tror jag =)

I Lördags så åkte ja o anneli till alingsås och shoppade!! Wii det var välbehövligt kan ja säga...så hem till min garderob fick 2 par byxor följa med, 2 t-shirtar, 1 linne och en tunika...letade efter skor oxå men det är ju omöjligt att hitta ett par snygga vinterskor som är varma!! Ger fasen upp efter alla dessa års letande!! Får ta en större uppgradering till garderoben när man har lite mera tid att gå i affärer...hann ju bara med 2st...

I söndags så blev det advents frukost med mina två favoriter, jonas och milicia såklart <3 Och efter det fick ja lite julkänsla ändå och börja julpynta lite...men inte allst i närheten av alla andra år då ja verkligen har slagit på stort...men det är absolut inget ja känner för i år eftersom ja har inte enst hunnit packa upp alla flyttlådor än så även julgranen blir ett minne blott i år. Ska ju ändå inte vara hemma på självaste julafton :p

Sen kom ju såklart mathilda och mös lite med oss...och senare gustav så vi lgade mat (alla fyra!)...blev lite trångt med alla vid spisen men kul var det =) haha Sen så spelade vi ju  bingolotto!! Så himla kul!! Va ju evigheter sen jag gjorde det...men det är nog oxå en ny tradition vi får införa =D

Idag har vi fått hur mycket som helst gjort! Varit frame på banken, arbetsförmedlingen varit o fikat och sen har ja o mathilda skottat snö som tokar här utanför-fnittra som två små skolflickor när vi öste ner snön från carportens tak haha ni skulle ha sett oss!!

Nu är vi mätta och belåtna...har ätit potatis,championsås och biffar!! Hmm älskar det särskillt med kokta morötter, stekt lök och svartvinbärsgele...kan ju knappt sluta äta... Men det måste bero på att jag är en sån fantastisk kock?! Haha självförtroendet är det iaf inget fel på :p

I fredags så sa ja föresten att lilltjejen hade blivit 1 månad...men kom på ett litet dilemma förut. Milicia blev 4 veckor då...och idag blir hon en månad-om man räknar på datumet...alltså den 29e... Så de ska man nog ta och hålla isär :p haha...smart huvud som ja tänkte att 4 veckor är en månad...och det är de ju typ-men inte alltid...aja ni fattar mitt stora dilemma haha :p

Nu ska ja ta tag i mig själv o spela lite yatsy med bästaste tilda innan PH börjar!!


Hon kan somna hur som helst när hon är mätt och belåten-har nog ärvt det efter mig :p

Lämna ett spår
Postat av: Jessica Johansson

De finns (tycker jag) väldigt fina och varma skor på skopunkten, där köpte jag mina för i år :)

2010-12-01 @ 15:23:59
Postat av: Linda R

Ja jag kolla in den sidan och det stämmer =)

2010-12-06 @ 14:45:11
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0