Dagen före dagen!

Idag är sista dagen jonas jobbar för den här veckan =) Han är ju pappa ledig varje fredag (i 2 år har vi tänkt) så imorgon är det äntligen dax för en lång skön sovmorgon tillsammans...är så tråkigt när han går upp i ottan och åker ifrån oss...men han kompenserar ju det med att pussa oss massor och så viskar han alltid något fint i mitt öra....är han inte världens mest gosiga pojkvän eller :p

Idag låg ja o lillan i sängen fram till tolv...hihi bara gosade och mös hela tiden...man blir ju så glad av att se henne ligga där o jollra så man nästan börjar gråta.....kan man ha det bättre liksom? Nopp tror inte det :p

Igår va syster lina och hennes underbara elvira här =) blev massa tjöt, tipsande, matlagning och självfallet massa bus med hennes 10 månaders charmtroll...är ju så gulligt när dom kryper fram till en o vill kramas =) Längtar tills min lilla gör sånt men samtisdigt så vill ja inte att hon blir en ända cm större eller ett ända gram tyngre-för hon har ju lovat mig att alltid vara min lilla bebis =) hihi om det vore så väl ;p
Sen har vi haft besök av milicias farmor och gammelfarmor i veckan oxå...alltid lika trevligt!!

Igårkväll så la jag äntligen över bilderna på datorn och brände ut dom...blev bara 604 st (opps) på lillan... Är man söt så är man och då blir man fotograferad :p

 En av de första bilderna på Milicia...ca 3 min gammal =)

 1 timme gammal =)

1 dag gammal =)

 6 dagar =)

 17 dagar gammal igår =)

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0