Dagen till ära!

God Morgon på er där ute!

Har nyss gått upp och sen dess har ja hunnit ringa djuraffären, a-kassan och försäkringskassan...de tre samtalen som va viktiga att ringa nu...så nu sitter ja i morgonrocken med datorn i knät och äter godis och inväntar att klockan ska bli 14:00 så ja kan dra mig till jobbet igen... Näst sista dagen sen är ja ledig och börjar jobba natt på måndag igen. Fick reda på att vi redan om två veckor kanske ska gå från 5-skift till fasta tider tex dag, kväll, helg eller natt...får väl se vad man får för skift då och om man känner sig nöjd-men de kommer ju inte vara så länge för sen går vi över på semester skiften och sen har man ju ledigt i hela 4 veckor =) ser verkligen fram emot det för jonas sa i tisdags att han ville ta med mig på någon liten resa eller två under den perjoden =)


Som ni har förstått har ja haft lite mycket för mig den tiden som har varit.
Har bland annat fått mig en riktigt tankeställare eller två, lite läkarbesök, slutat röka och ställt om hela hjärnan inför det som komma skall...och så i tisdags så var det efterlängtade läkarbesöket som ja drömt mardrömmar om...men eftersom allt såg väldigt bra ut och allt är som det ska så kan ja äntligen avslöja att vi hittade en liten grej i min mage!!!



Och inte vilken liten grej som helst utan en livslevande liten bebis!

Låg och fick se bebisen i hela 40 minuter på ultraljudet och den lille krabaten låg inte still många sekunder kan ja säga er...hihi en riktigt vilde kommer de bli.SÅg klart och tydligt alla kroppsdelar, rörelser, fingrar och det lilla lilla hjärtat slå!
 Jonas är stoltare än vad ja någonsin har sett honom, och känslan när vi äntligen fick se vårat kommande barn kommer aldrig kunna beskrivas-det häftigaste jag någonsin har gjort!
Jag va nära på att börja gråta av lycka flera gånger kan ja erkänna =)

Barnmorskan va väldigt förtjust i denna bilden vi fick utav henne...ser ut som den suger på tummen eller vinkar till sina bliviande föräldrar sa hon glatt när hon skrev ut den!!

Blev framskjutna i tiden oxå...så dagen till ära så går vi in i vecka 20 idag!!
Redan halvvägs, jisses känns som tiden bara rusar iväg!!

Tror jag är bland världens lyckligaste människor!!


Lämna ett spår
Postat av: Jennifer

Meeeen, GRATTIS!!! Herregud va roligt :) :)

Åå så redan i vecka 20, det va inte dåligt du.

Men ni har väl vetat om det ett tag eller?

Verkligen glad för eran skull :) Såå skoj! =D =D

//Jennifer

2010-05-20 @ 13:52:49
URL: http://jejjeg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Grattis! <3

2010-05-20 @ 15:29:07
Postat av: Malin

Ne men herregud! Grattis! :)

2010-05-20 @ 17:28:48
URL: http://malinlindblom.blogg.se/
Postat av: tina

Gud vad kul :) GRATTIS :)bara 2 veckor efter mig :)

ja visst e de underbart att se dom så himla lyckliga. vänta bara tills den lilla kommer ut. då kommer de komma tårar, de lovar jag nästan.

de gjorde de på båda oss två när Melle kom. :)

barn e de finaste man kan få här i världen.

hoppas allting kommer att gå bra. grattis igen :)

2010-05-20 @ 21:07:28
URL: http://jusstinaa.blogg.se/
Postat av: sandra

SÅÅÅÅ SÖTT... jag bli tårögd.. igen.. =) ni kommer få det så bra =).. pöss

2010-05-21 @ 10:03:51
Postat av: jennie

Tänka sig att de den lilla som rör sig i din mage! :) de e ganska fantastiskt när man tänker efter!

2010-05-21 @ 17:46:42
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0