Tjoho!

Hej allesammans där ute!

Äntligen är det söndag (inte ofta ja säger så) och ja har gått av mitt helgskift...varit tre intensiva dagar som har varit stressade och med minimallt med sömn...men som tur är så har man sin älskade sambo som ställer upp och har fixat matlådor och mat på bordet när ja vaknat på dagarna...hihi han är för söt! Har ju bara varit vaken ca 2 timmar innan ja börja igen så mycket tid över har de ju inte funnits...Me nu är det gjort och man kan nöjt luta sig tillbaka då man vet vad helg OBtillägget ligger på..."klapp på axeln till mig"

Idag när ja vaknade så vakna ja upp till ett nystädat hem!! Tror ni att jag blev riktigt riktigt glad eller?! Ja som har haft ångest hela helgen inför att ja inte skulle hinna städa tills imorgon då vi får lite besök eftersom de är någons födelsedag  imorgon.....*trummvirrvel* ......ME!!!
Har förstått att Jonas har någon form av överraskning...men har inte lyckats lista ut vad de kan vara, inte heller vilken dag eller tid överraskningen slår till eller va man säger haha-är ju världens nyfiknaste människa!! Hoppas att de blir något bra iaf =)



Ionsdags så va ja med Emelie och Mathilda i Vara hela dagen..blev självfallet massa skvallar, skratt och god mat som vanligt...vad annars liksom ;p  

I torsdags så åkte vi ner till borås och gick på loppis med syrran, brorsan och deras partners...haha fasen va kul de var! Varför gör man inte sådant oftare? Hitta iaf 2 lampor från lamp gustaf som är svindyra i vanliga fall men fick dom för 250 spänn...inte ett ända märke eller fläck på dem så de va ju rena kapet =)Sen kom vi hem med en sprillans ny och inplastad juicepress för 50 :- och så hitta ja en as snygg "guldfiskskål" som ja kallar det :p Eftersom ja fyller år imorgon så har ja ju önskat mig en guldfisk- ja jag vet att ja är lite konstig men sån är jag =)
Men trots födelsedagen imorgon och förhoppningsvis överraskningen så ser ja mer fram emot tisdagen-hoppas hoppas hoppas!! (Avslöjar allt på tisdag ;p )

Huset som vi va och titta på i tisdags va helt enormt på alla sett och vis, enormt stort, enormt snyggt, enormt modernt, enorm trädgård osv osv... Men att köpa ett hus för nåstan 2 miljoner och sen behöva renovera taket och drenera grunden det första man behöver göra för att hålla huset fräscht är ju inget som man vill satsa på direkt...så vi hoppar över de huset och ser vad som säger efter den sista visningen imorgon på de huset som vi redan har fått ett vinnande bud på...Ja de är invecklat-vi har ett vinnande bud som är accepterat men så kommer de en ny visning...blä vad tråkigt att de ska dra ut på tiden så!!

Nej nu säger jonas att vi ska ta en promenad bort till samek, han körde dit våra cyklar förut och vårstädade dom oxå efter att han hade städat kart här hemma....är han inte för go!! Så nu ska vi gå dit och sen cykla hem...eller om han får som han vill så vill han cykla förbi pizzerian först....jag som just ätit frukost :( Ja jag får väl ställa upp iaf :p


Finns ingen som kan få mig att må så bra som han!


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0