Som vanligt...

Och som vanligt inleder ja inlägget meden uppdatering eftersom ja inte hunnit sitta här på nästan en vecka =)

Lördagen startades med en lång och skön sovmorgon med massa tjöt i sängen om våran lilla bebis...hihi Jonas är bara för söt! Kan inte finnas någon som skulle passa mig bättre ;)
 Sen åkte vi iväg till alingsås och firade sofia, efter de blev de en promenad på stan och vi njöt av solen och en glass tillsammans =)
På kvällen åkte vi till tobbe och lillebror Nick...grillade och spelade kubb tillsammans...och så kom Sam och visade sin moped han fick i 15 årspresent...usch vad stor han blivit!! Va en helt perfekt dag med sol och de bästa människorna i världen!

   
Riktig sommar känsla när korna kommit ut på gröna ängar, kubbet är framtaget och grillen är överfull med godsaker!
    
Mina favoit pojkar, Jonas, Nick och Sam =)

Söndagen tillbringades mest med min far som kom upp och firade lilla mig...åt ute på La Gusto (italienskresturang) i den varma solen och sen njöt vi alla på balkongen av nybakta bullar, kakor, glass och så fick ja självklart massa
paket att öppna =)
Men innan de kom så va ja o jonas o tog en cykeltur, va rikgit skönt faktiskt! Hamnde på mc donalds och åt daimglasen som är sååå god!! Och sen när pappa hade åkt hem så åkte vi upp till jonas mormor, fikade och satte upp lite skydd för de hade försökt komma in fladdermöss i huset haha...tyckte de va coolt men de tyckte inte hans mormor...fick ett jätte fint tårtfat av henne i födelsedagspresent oxå-blev jätte glad för ja hade önskat mig det =)



Måndagen vaknade ja av att Mathilda kom hem till mig kvart i 9 på morgonen haha...vi tillbringa hela dagen med att spela kort, yatsy, kalaha, åt bullar och lagade mat...självfallet satt vi ute på balkongen =)
Sen när hon åkte hem så la ja mig o sov ett par timmar innan ja skulle upp och börja jobba första natten av tre...och så nu är det snart dax att bege mig till jobbet igen men nu är det sista natten så de är väldigt skönt =)

Blev tyvärr inget fiske eller piknik den här helgen...men eftersom älsklingen och hans pappa ska fixa bryggan i helgen så hoppas ja att det blir helgen efter det...och vem vet-då kanske båten har kommit på plats oxå?


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0