Överrumplad!!

Usch och fy...har ingen bra känsla allst i kroppen...är lite smått överrumplad över samtalet jag just hade med min mammas man...

Han berätta att han i lördags hade fått ett samtal av kenny och k******* på kvällen.
De hade tydligen pratat ett bra tag om allt mellan himmel och jord, mest roliga minnen och själfallet deras jäkla bilar och sen nämde han flera gånger
hur ledsen han var för han trodde tydligen att "familjen" va arg på
honom för vad hans bror hade gjort.
Kenneth förklarade flera gånger att "
det är inte din huvudvärk utan a******, så bry dig inte om det" 
Förstår inte vitsen av det hela, måste man ha kontakten? Ge ut sitt nummer och bjuda över för att se hur man har det nu för tiden och vad man gjort...och ja citerar de k******* hade sagt- "tråkigt att de blev som det blev med allt...hade det brutits på ett annat sett hade vi nog haft kontakten ännu
Kenneth tyckte väl det samma vad ja förstod men på den punkten håller ja verkligen inte med er!!

Jag tycker inte att det här känns okey överhuvudtaget...visst är det
inte hans fel-överhuvudtaget men hur f*n kan man fortfarande ha kontakt med en sådan j*vla idiot som hans bror-okey dom har samma kött och blod-men jag hade ALDRIG ALDRIG ALDRIG haft kontakt med min bror om det hade varit ombyta roller...så därför och just därför och INGEN annan anledning så vill jag inte att det finns någon kontakt mellan våra familjer-allst- varken du, jag, din mor, far, mina syskon eller föräldrar...någonsin!

Kul med lykoönskningarna, och får väl slänga fram ett "tack det samma" och så men mer med det tycker jag inte att de ska vara!!


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0