Irriterad!

Fan vad arg ja blir nu..skrev nyss ett inlägg men som inte publicerats och det finns fan inte att hitta någonstans...ghaaaa!!
Men de är ju egentligen bara de nyfikna själarna som drabbas för de va ett
riktigt jäkla bra inlägg-avslöjades en liten hemlis...men men tydligen skulle de inte avslöjas så ja låter bli!!


Så här snygg kan man vara även om näsan är täppt och halsen låter som en kvävd tupp...


Sen ja skrev sist har ja bara varit sjuk sjuk o åter sjuk...har äntlgien börjat bli frisk och tänker trotsa min egna kropp och jobba imorgon varesig de går elller inte för ja är så trött på att sitta ensam hemma!!!
Men ja har ju haft sällskap av älskade mathilda i två dagar och vi har lagat mat, bakat snickerkaka (så jäkla god!), kollat på film, varit o fikat och ätit glass på balkongen i solen...
Sen har ja även hunnit med att sälja bilen-den lilla blå som ja hade för de är ju ingen ide att ha tre bilar här hemma på gården, varit på kalas för lillasyster Jasmine, blivit hembjuden till jonas föräldrar där vi grilla, kolla på film och skrattde massor-är så glad att ja fått lära känna dem människorna!!
Nja och sen hälsa vi på robert i hans nya lägenhet i lördags oxå...men orkade inte va där så länge...har typ bara varit vaken några timmar åt gången innan ja sen har somnat som en stock igen...men de är ju svårt att hålla ögonen öppna om Jonas håller om mig i sin famn och man hör hans hjärta slå-pang säger det och så har ja somnat som ne barnunge :p Kan kanske bero på att ja har varit så jäkla förkyld att ja har vankat av och an här hemma och tyckt synd om mig själv :p



Dessa tre thing fick följa med mig hem efter frukosten i alingsås igår...den blommiga klänningen är helt underbar och den blå(?) tunikans detalj i bak som inte syns så bra på bilden men den rosetten kommer passa as bra med de nya örhängena =)


Lämna ett spår
Postat av: Emelie

Vad är det för en hemlis?!?!?!?

Eller vet jag redan om den? :) Skulle inte förvåna mig för jag vet ju allt.. (nästan) MEGA smile :)

Puss

2010-05-05 @ 17:23:05
URL: http://anniesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0