Fredag im in love!

Äntligen är det fredag och ja ska jobba mitt sista pass för denna veckan...så i helgen (om regnet tillåter) så ska de firas kalas, fiska, laga bryggan och så ska vi ut på piknik jag och darlingen =) Så nu håller vi tummarna!

Har just lagt  på telefonen då ja har pratat med DELL support för när ja startade datorn förut så finkade helt plötsligt inte knapparna C H och  T men efter ett samtal till dom så är det fixat. kkan varmt rekomendera alla som ska köpa nya datorer att köpa från dell för de är bra priser, bra datorer och rikgit bra garanti och support som finns tillgänglig dygnet runt! Bra för oss smart skallar som inte är datanördar vill säga :p

Sitter annars insjunken i mina egna tankar och fantiserar om det lilla knytet ja har i magen...hur sen han/hon ut, vad har den för personlighet, är han/hon lik mig eller sin underbara pappa, när vill du komm, vad kommer vara det första ordet den säger....ja de finns hur mycket som helst att fundera på...men ja gör det hela tiden med ett leende på läpparna för aldrig tidigare har ja varit så stolt över något...min livs levande lilla bebis hihi =)

Nej nu ska ja försöka hinna äta lite, duscha och sen dra mig till jobbet (igen)....dessutom så slutar vi med 5 skiftet om två veckor redan fick vi reda på igår så de blir spännande att se vad ja får för tider då =) Bryr mig egentligen inte för efter att ja läste lönebeskedet idag igen så blir ja alltid lika glad-17 856...och då har ja ändå varit sjuk två dagar och så drar ja extra skatt :p Kanske är det en vanlig lön för folket där ute men ja har fortfarande inte efter 7 månader vant mig att få så mycket varje månad...tacksam för varenda öre då ja vill köpa allt möjligt till lilla bebisen. Har ju inte börjat köpa något ännu efterosm ja va så rädd för ultaljudet och vad det skulle visa...men eftersom de är en frisk liten krabat så kanske man vågar inhandla det första nu...

En bild tagen för tre veckor sen...En liten kagge =)

(Tagen mitt i natten efter att vi kom hem från Gustav så ja är sleten och har tvättat av
mig sminket men de får ni leva med :p )

Lämna ett spår
Postat av: L

vad var det du jobbade med igen och hur lyckades du få ett sånt jobb?:)



Fiin du ääär!!!!

2010-05-22 @ 00:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0