Vårkänslor!

Har helt underbara vårkänslor idag!!!
Så ja ska betala mina räkningar och sen ut o ta en promenad, får kolla om mimmi eller
jessika har lust att hänga med =)

De två sista dagarna har varit toppen, helt perfekta ärligt talat =)
Igår va första lediga dagen från jobbet, och ja är ledig fram till måndag-suveränt!
Och för att förgylla min dag så hade älskliingen tagit ledigt från jobbet (utan att ja visste det)
så han väkte mig på morgonen med masssor av pussar och kramar och sa att ja måste gå upp nu...fattade inget tills ja knde en doft komma in i sovrummet-haha då flög ja upp och studsa ut i köket...inte tar man fel på doften från nybakta scones av älsklingen!!! Åh han är bara för söt, och vet exakt ur han ska göra för att skarma mig :p
Så vi spenderade dagen mest under täket, kollade på film, och så hjälpte han mig med ett litet hemligt projekt ja håller på med-tar bild på de när det väl är färdigt =) Så de blev en hel del planerande, flörtande och en massa god mat, milkshakes och godis igår...haha just som vi va nykära <3
Man bara måste ha sådana dagar ibland för att verkligen inse hur mycket personen betyder för en och hur jäkla glad man ska vara..och ja inser att ja inte kan bli lyckligare-har verkligen allt som ja önskar mig!!
Förutom EN sak då...och de är huset som vi ska titta på i eftermiddag...oj oj oj ja måste verkligen ta fram mina övertalingsrepliker om ja ska lyckas få han att köpa ett "begagnat hus" som han uttrycker det ist för att bygga ett nytt...men ja SKA lyckas för de här huset ligger helt perfekt och kan nog bli rena rama drömmen tror jag =)

Förresten så måste ja iväg och vårhandla, är såå sugen på att köpa en ny snygg jacka, brillor, en sjal, snygga vår skor och en ny väska...Hmm när ska man få tid till de då? För idag ska vi kolla på huset, efteråt skulle ja gått på helkropps masage men den tjejen hade fått förhinder ikväll så vi fick skjuta upp de till nästa onsdag :( Sen blir de massor av mys för älsklingen åker ju till stockholm över helgen imorgon bitti...usch hur ska ja kunna sova utan han vid min sida??
Eftersom helgen som va inte blev som ja hade planerat av olika andledningar så har ja bestämt med syskonen att ja kommer och hämtar dem imorgon så ska dom sova över här...blir film och god mat och lite pyssel hela kvällen för sen på lördagen så kommmer storasyster och storebror ocks hit så ska vi allesammans ha en syskon dag, ser verkligen fram emot det =) Är ju svårt att få ihop våra syskondagar eftersom vi är så många och bor på olika orter och har olika arbetstider men nu har vi äntligen lyckats med en tid =)

Nää nu bländar solen mig nästan så de är dax för den här flickan att röra lite på sig lite!

Förresten så tycker ja det är jätte kul att så många har börjat läsa min blogg =) Hade varit kul och veta hur ni hittat hit och om jag känner er?
(Skicka en kommentar eller två, om ni vågar ;p)


Så här glad va ja att ja överlevde bilturen fram och tillbaka med Mathilda för ett tag sen...herregud!


Lämna ett spår
Postat av: jennie

huuur gött lät inte det med nybakta scones på morgonen? :) Ska allt säga till Kaj att jag också vill bli servad på morgonen hehe :)

2010-03-26 @ 07:45:30
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0