Fredag igen!!

Ja då är de fredag igen...veckorna går så himla fot nu för tiden!! Nästan lite för fort så man knappt hinner med att stanna upp och tänka igenom vissa grejer...men lika glad är jag iaf =)

De sista dagarna  som har gått så har ja jobbat natt och sen bara sovit...har inte hunnit med så mycket mer flr ja har haft sån huvudvärk att ja knappt vetat vad ja själv hete...inte fasen kunde ja tänka eller prata heller för aldrig i mitt liv tidigare har ja drabbats av sån akut huvudvärk...va inte kul att jobba med den kan ja lova i den miljön ja är på jobbet :/ Men ja överlevde och den är borta nu =)

Min syster Lina och hennes underbara Elvira åkte hem för en liten stund sen...dom har varit här sen i morse då de kom o åt frukost med mig...har busat, pussat och myst med elvira och ja o lina har spelat TIOTUSEN som förövrigt va en evighet sen ja spela sist...många roliga och hysteriska minnen man har till de spelet :p

Utan förvarning s klev jonas in genom dörren halv 3 idag =) Han brukar komma hem halv 5 på dagarna egentligen men de hade slutat tidigare...väldigt roligt tycker ja, särskillt när man är ledig som idag tex....dock så har han somnat på soffan så jätte mycket sällskap utgör han vl inte...borde kanske väcka honom? Nää så elak kan ja inte vara....eller??? Mohahaha...

Hahaha vet ni vad...helt sinnessjukt egentligen men jag och Jonas glömde av våran årsdag i söndags hihi...tur i oturen så glömde ju båda bort den så inte en utav oss stod där som ett fån :p Men han skulle gottgöra mig senare...undrar va han menar med det? Blir intressant att se...ja som är så nyfiken utav mig =)
Känns underbart att man får inleda ett nytt år med den ja verkligen har fallit pladask för...är helt upp över öronen nykr fortfarande och kan inte tänka mig ett liv utan honom!

FHar funderinga rpå att krypa ner under filten en stund och vila innan vi ska laga mat, städa-får ju besök utav far imorgon så de måste ju va fint =) och efter det så tänkte ja kidnappa mina småsyskon och åka och bowla med dem i kvänum ikväll...lilla Max fråga mig om de i veckan som va så man får väl ställa upp...dessutom har ja ju 3 DVD filmer ja har köpt till dem som ja inte lmnat än....herregud vilken snäll syster ja är då helt utan anledning...me de är ju världens sötaste ungar så vad ska man göra?


Två utav mina sötnosar till syskon som ja tänker tillbringa massor av tid med ikväll!! Längtar redan =)


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0