Sommar 2010!

Herregud, nu kan man inte söga något annat än att sommaren 2010 har kommit!

Den här veckan har varit helt underbar...mathilda har vaqrit här på besök i tisdags och sen åkte vi till vara och lekte i parken med emelie och barnen...sen kom jonas en stund och gjorde "dagens insats" haha han är för söt! Sen blev de husvisning för våran del-blev helt stört kär i de huset men vi får vänta och se hur de känns när vi har varit på den andra husvisningen näsat vecka här i vårgårda... Efter visningen så åkte ja o jobbade mitt sista arbetspass med mina nuvarande arbetskamrater, för nu har vi gått in på ett nytt schema så nu har vi alla fått olika tider-tråkigt men de kommer ju funka iaf!

Onsdagen spendera ja med sebbe i lidköping, satt ute i hans trädgård en stund, var på framnäsbadet och tog årets första dopp (do i poolen så den kanske inte räknas?)...blev iaf ett par timmar där i solen och de va så jäkla varmt o gött-självklart hade vi varit kom köpt saftiga päron, jordgubbar, vindruvor, melon och biggaråer-min favorit frukt! Sen efter badet blev de en sväng upp till syskonen stella och max oxh sen åkte vi bort till ölbrännbollen i lidköping. Man fick ju en jäkla massa flaschbaks haha-fasen va kul de va att ta studenten-vill göra om det!! Dock stannade vi inte så änge för de känndes skumt att alla va så små (ironiskt eftersom ja är så jäkla kort haha ) men kändes inte så kul att befinna sig runt massa fulla "småbarn" Vet int ehur ja ska uttrycka mig bättre men menar inget illa...man tyckte ju själv att man va asstor när man va i deras sits och spelade brännboll för studenten men nu insåg man att de inte va så :p

Torsdagen blev ja väckt utav sandra som ringde och tyckte att ja skulle komma upp och hem till henne så de va ju bara att kasta sig in i duschen och sen in i bilen. Blev ett par timmar på hennes och mickis gräsmatta och studsmatta...tror förresten att ja bränt mig lite :p Men ja blir ju aldrig röd utan brun på en gång emn ändå kan ja kännna att de svider på huden eller vad man kan säga...jaja shit the same! Sen bar de iväg en  stund till emliee och sen till affären innan vi skulle tillbaka till sandra för att grilla =) Då kom även syster lina och hennes lilla groda Elvira =) Super kul att träffa dem-blir ju tyvärr inte så ofta :/
Sen på kvällen åkte vi allesammans in till vara för att titta på motorcyklarna och miss jordgubbe...så tillslut va vi ett helt gäng Jag, emelie, emlie, mathilda, jonis, sandra, micki, tindra, annie och moa =) Kom inte hem förrent klockan va halv tio på kvällen :p Helt super nöjd över hur dagen hade varit och lite uppspelt inför framtiden och min, mathildas och sebastians lilla trip på söndag till måndag-kommer bli såå kul!!
Iallafall mitt i mina lyckotankar så skulle ja bära ut mina två gigantiska blockljusstakar ja givk av sebastian i födelsedagspresent ur bilen...självklart så går påsjävelen sönder och så hör ja bara KRACS! Självklart börja ja gråta för de går ju inte att köpa nya-han hade ju handgjort dem! Men jonas ska limma dem så att de fortfarande går att ha framme!

Nu plinga emelie o emlie på dörren så måste dra. Får bli bildregn nästa gång ja hinner skriva!

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0