Lite mycket att tänka på :/

Gud i himmel vad pinsam jag är ibland...la upp en bild igår på magen ju och sen efter jobbet när älsklingen kom hem så sa han-tänka sig att det redan har gått 24 fulla veckor!
Va?!
Fick lite små panik och blädrade lite i allmenackan och inser att ja haft så mycket att tänka på att ja missat en hel vecka!!
Så för att rätta till förra inlägget så går jag in i vecka 25 idag (24+1) Pinsamt att jag som tjejen i förhållandet/mamman i det hela missar något sådant-nu kanske ni tycker ja är lite små löjlig men i vanliga fall räknar jag VARJE dag, 19+3...19+4....19+5 osv osv och tiden går fruktansvärt långsamt när man längtar så mycket =)

Åh nu fick ja sms av Emlie lindblom...hon och tindra ville komma hit och äta lite glass och gå till lekparken innan dom ska till sin mor/mormor =) Får nog gå och byta om till något lämpligare då än morgonrocken haha :p

Men först blir det ett samtal till farbror mäklaren här i byn...huset är nu uppe i 1 422 000 så jag tänker faktiskt avböja och inte bjuda mer...känns inte som att man kommer få igen pengarna inom de närmsta åren...ska ju fortfarande bygga nytt men om 5 år som älsklingen säger-men jag satsar mer på 10 år för att ha lite marginal haha...pessimist kanske? Här har ni länken om ni vill se vilket hus vi tittat på-dock så har dom inte tagit kort på de bästa bitarna med huset-som grillplatsen, vattenfallet, och mycket mer bilder i huset för att se hur det ser ut. Sen så känns det bra mycket större än 99 kvm och så har dom missat att skriva ut biytan. http://www.hemnet.se/beskrivning/690608?r=3

Förresten så har jag varit vaken sen 06:09 i morse!
Bebisen och jag hade en liten morgonboxningsmatch...som tillslut gick över till att den fick hicka! Hihi sweetnos där =) Kändes som den lekte lite med mig för så fort jag la handen på magen så slutade han/hon buffa och sparka...och så fort ja tog bort handen igen så började det hihi...inte så lätt att somna om då.


Tänka sig att det är denna lille som håller mig vaken...


Lämna ett spår
Postat av: Tina :)

Tjena :) jag vet faktiskt inte vad de e för nån ärligt talat.. hehe.. men jag e as nöjd med den.

Längtar bara så tills de ligger en liten skatt där i :) vilket datum e ni beräknat? kraam

2010-06-17 @ 13:51:44
URL: http://jusstinaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

uppdatera meeeeraaa ;D

2010-06-28 @ 14:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0